Influenssarokote

Ainiin tuli muuten otettua se rokotus silloin. Vähän lämmön nousua oli havaittavissa seuraavana yönä, muuten ei aiheuttanut oireita. Enkä tosiaan ole saanut mitään isompia flunssia koko talvena. Nythän tota influenssaa on vissiin havaittu aiempaa enemmän.
 
Mekin taidettiin säästyä influenssalta. Ne oireet, mitä lehdistä luki eivät kuulostaneet mitenkään kivoilta...
 
Meillä oli muilla influenssa paitsi mulla. Mä en ottanut rokotetta, mut d-vitamiinia oon syönyt pitkään annoksella 50-60mg/vrk. Oonkin nyt aika vakuuttunut sen ennaltaehkäisevästä tehosta..
 
^ Mie syön 100mikrog tabuja ite, sillä pysyy muuten myös atooppinen ihokin hyvänä. :)

Meilläkään ei olla oltu kipeänä koko syksyn/talven aikana, ja rokotukset otettiin molemmat.
 
Jos D-vitamiini auttaisi influenssaa vastaan aina, sitä kyllä käytettäisiin joka paikassa. Mutta d-vitamiiniä vois kyllä yleisesti tällä pohjoispuolella saada enemmän, mitä nyt oon lukenut.
 
Juu, ei se sentään viruksia estä tarttumasta saati tapa, mutta tutkitusti d-vitamiinista on paljon hyötyä. Se voi nostaa mm vastustuskykyä, jolloin virus ei välttämättä pääse aiheuttamaan tulehdusta. :)

Tuo 100mikrog on suositeltu vuorokausiannos monessa muussa maassa - paitsi Suomessa. Sillä ite olen niin vahvaa syönytkin.
 
Me ollaan miehen kanssa oltu ihan terveitä, itellä oli alkusyksystä jotain kurkkukipua ja yskää, mut muuten ei mitään sairasteluja oo ollu.. Ja ei siis kumpikaan olla otettu rokotetta.. Ja alkuraskaudessa viel muistin syödä D-vitamiinia ja nykyään menee silloin kun muistan ottaa..
 
Takaisin
Top