Imetystä raskausaikana

mammasmurffi

Näppärä viestien naputtelija
Imettääkö täällä kukaan muu samaan aikaan kun on uusi tulokas jo mahassa? :-o

Ei tunnu mistään löytyvän mitään kokemuksia siitä miten se mahdollisesti vaikuttaa maha-asukkiin. Minulla oli tavoitteena jatkaa esikoisen imetystä jossain määrin 1,5-vuotiaaksi, mutta nyt kaveri on 11kk ja kakkosen rv 6 mennään... Imetyskerrat on tippunu enää kolmeen päivässä, yötissuttelu jäi 4 yötä sitten pois kokonaan ( ! ) ja luulen että tyyppi ei enää kauaa imuttele.
Aika ristiriitaset fiilikset, kun toisaalta haluaisin imettää niin pitkään kun mahdollista mutta toisaalta alkaa olla aika arat rinnat raskauden takia...
 
Mä imetin esikoista raskausaikana. Kätilö sanoi tuolloin että jollei imetys aiheuta supistuksia voi jatkaa huoletta
.
 
Kiitos!

Onpa muuten söpöt vaatteet pikkusilla tuossa kuvassa! :Heartred Minun pojallani on aika lailla saman näköinen tukka kuin kuvassa vasemmalla. :-)
 
Heippa, tulin tänne heinäkuisista :) Itse imetin esikoista n. rv 20 paikkeille, esikoinen lopetti itse tissuttelun ollessaan 1v 10kk. Kun tulin raskaaksi harkitsin myös tandem imetystä, koska meillä iästä huolimatta esikoinen imi edelleen sen 8krt/vrk. Myös yöllä. Sitten kun tuli rv6 pahoinvointi kuvioihin, alkoi minua kuvottamaan jokaisella kerralla kun esikoinen imi ja itse olin aika voimaton, kun oli koko ajan nälkä! Aloin tästä pikku hiljaa vähentämään ja omaksi suureksi ihmeekseni jossain vaiheessa esikoinen vain "unohti" rinnan, silloin oli jäljellä enää iltasyöttö. Maidontulo myös väheni OLEELLISESTI tuolloin, liekö jotain vaikutusta esikoisen päätökseen :)
 
Kiitos vastauksesta! Vierailu on oikein sallittua ja toivottavaakin! :-)
Olettepa saaneet jatkettua pitkään tuota tissuttelua! Meillä oli imetyskerrat vähentyneet 6 kertaan päivässä jo 10kk iässä. Niistä vain yksi oli yösyöttö. Sitten kerran mies kävi tökkääämässä tutin suuhun kun olisi ollut syöttöaika, ja tyyppi päätti että ei sitten syödä öisin eikä enää heräillyt aamuyöllä sen koommin. Tämä siin noin pari viikoa sitten.. Nyt meillä tisutellaan enää 3krt päivässä ja huomaan että maito on vähentynyt paljon, ja viime viikonlopun vatsataudin jälkeen kai melkein tyystin. Pikkusmurffi koitti tilata lisää imemällä pitkään tänä aamuna ja ennen päikkäreitä juuri äsken. Taitaa vaan hiipua kyllä maidontuotanto tässä meijerissä .. :-\
Saa tämä imetys loppuakin ihan parin kuukauden sisään, mutta jollain lailla se on surullista. Jos ihan vähän aikaa vielä... ;-)
 
Takaisin
Top