Tukevuudesta voisin sanoa sen verran, että en minä noilla nyt juoksulenkkiä lähtisi tekemään, mutta noin muuten ovat minusta ihan hyvin tukea antavat. Kangaskin on tietysti vähän joustavaa, melko jämäkkää kuitenkin ainakin näin uutena, en sitten tiedä miten paljon löystyy käytössä pidemmän päälle. Mutta minulla ei ole jatkuvasti tunnetta, että pitäisi kiskoa liivejä ylös päin, mikä siis tulee jos liivit eivät ole riittävästi tukea antavat tai ovat muuten epäsopivat. Ja tuen kokemisessakin on varmasti eroja, noin normaalisti olen pitänyt PrimaDonnan liivejä parhaina, kun taas Changen ei minusta ole yhtä tukevia, mutta noin puolet halvempina kyllä ihan käyttökelpoisia :)
Luulisin siis olevani kutakuinkin samaa kokoa. Kokoja on vähän vaikea vertailla, eri valmistajien koot kun eivät aina vastaa toisiaan ja oikean kokoiset löytyykin vain kokeilemalla. Tässä esimerkki: Lumingerien laskuri antaa minulle kooksi 70L(eu)/HH(uk) ja ne liivit ovat nyt ehkä vähän pienet, seuraava kokokin eli 70M(eu)/J(uk) täyttyy hyvin, ei jää löysää (raskausaikana tilasin yhden kumpaakin kokoa eri malleina enkä osannut päättää kumpi oli sopivampi, joten otin molemmat). Samoilla mitoilla tilasin Bravadon customit ja kooksi ilmoittivat tuon 70/80L++, mistä taas Nettiemon nettisivuilla lukee kuppikooksi H-I. Eli tästä päätellen kun niitä on myös XL++ ja XXL++, niin myös M-kokoon pitäisi sopia.
Mutta hyvä jos meemi olet löytänyt kahdet hyvät liivit :)