Imetysliivit ja -vaatteet

Aurinkoinen82

Satasella mukana keskusteluissa
Hei

Mistä olette löytäneet hyviä imetysliivejä, etenkin te jotka tarvitsette isomman kuppikoon liivejä? Itte olen koittanut ihan normikaupoista kattoa ja lastentarvikeliikkeistä, mutta en ole niitä täydellisiä vieläkään löytänyt. Yhdet löysin lastentarvikeliikkeestä, ne on yöliiveinä hyvät, kun ovat saumattomat, mutta tukevuutta kaipaisin päiväkäyttöön. 

http://www.mamidea.com sivuilla on kanssa joitain hyviä, mutta liivien ostaminen sovittamatta on vaikeeta. 

Paitojen suhteen en voi isorintaselle suositella P.o.p.: n paitoja.. Mulla ainakin tuppaa luukku olemaan liian pieni. Saa kyl rinnan esille, mutta luukku jää painamaan johonkin kohdin. Ennemmän suosin itselleni sellasia imetyspaitoja missä on kolmion mallinen pala keskellä eli molemmat rinnat saa näppärästi yksitellen esille. 

Tulipas pitkä sepustus, mutta siis eniten kaipaisin vinkkejä, mistä löytää isomman kuppikoon tukevat imetysliivit? Ja jos vielä löytys kohtuu hintaan niin ois kiva. =)

 
Tulin tuolta maaliskuisista vastaamaan imetysliivi asiaan: mä oon parhaat imetysliivit löytänyt Change:sta. Mulla siis kuppikoko todella reilu ja nyt osti noiden suurimman, eli J. Tai suurempia ei nyt ainakaan ollut liikkeessä. Toivottavasti ei maidon nousun myötä ihan kauheesti paisuis nää kun nyt odotusaikana jo ihan tarpeeksi turvonneet. Esikoisen kanssa tuo koko riitti just ja just. Sitten jos tosta menee yli niin oon kyllä ihan pulassa. Kaarituettomia isoja en oo nyt löytänyt oikeen mistään. Esikoista odottaessa ostin Lindexiltä jättiympäryksellä suurimmat mitä siellä oli ja pinensin sitten ite ympärystä niin että pärjäsin sen alun kun ei voinu kuvitellakaan maidonnousun aikaan pitävänsä kaarituellisia. Mutta nyt siis ei Lindexiltäkään löytynyt mitään mistä ois voinu edes muokata sopivia. Mistä liikkeestä löysit ne saumattomat? Ja minkälaisia kokoja siellä oli? La mulla 1.3. eli akuuttitarve alkaa niidenkin osalta lähestyä..
 
Babystylestä löytyi ne saumattomat koossa xl, mut mulla noin E kuppikoko.. Niin en kyl päivällä niitä käyttäs.. Tällä hetkellä parhaat on Prismasta löytyneet, nääkin ahistaa aina hiukan ennen syöttöä.. Hankalaa löytää hyvät liivit, kun ilmankaan ei viittis olla, ettei kaikki muoto häviä lopullisesti.. =D
 
Mä hehkutin jo tuolla yleisten höpinöiden ketjussa joskus tammikuun lopulla, kun löysin täältä tampereelta hyvän äitiys- ja lastenvaateliikkeen. Eli Lakalaivassa on tällainen liike kuin Bella Bambina, jossa oli tosi hyvä valikoima erilaisia imetysliivejä! Ja malleja löytyi kokojenkin puolesta (itsellä imetysaikana liivejä E-kupista G:n). Suosittelen!
 
Nyt löysin tosi hyvät tukevat liivit Changesta, treellä sokoksen vieressä siinä päässä sokosta missä on timanttiset koruliike muistaakseni niin kadun toisella puolen. Varmaan tarkempi osoite löytyis googlettamalla. =) Kokoja A:sta K:hon asti. =)
 
Mä suosittelen imetysliiveiksi lämpimästi Bravado Body Silk Seamlessa -liivejä. Itse hankin ensimmäiset tuommoiset jo raskauden puolivälissä, kun tavalliset liivit kävivät liian epämukaviksi ja sen jälkeen hankinkin jo toiset enkä raskausaikana oikein muita liivejä käyttänytkään. Toiset tilasin Briteistä nursingbra-shop.co.uk:sta kun ovat siellä parikymppiä suomalaisia kauppoja edullisempia, mutta noita löytyy useista suomalaisistakin (netti)kaupoista :). Koot on näppärät, kun kestävät rintojen kokovaihteluakin.

Imetyspaidat on hakusessa itselläkin vielä.
 
Minä tilasin lumingerie.fi : stä, voin suositella. Sivuilta löytyi kokolaskuri.. ensin epäilin tulosta jonka se antoi, mutta sopivat olivat.
 
Takaisin
Top