Imetyskuvia Facebookiin?

En kuulu Facebookiin, enkä laita muuallekaan nettiin kuvia kovin hanakasti, joten en. Mutta kun katsoo noita poistettuja kuvia, niin eihän tuossa ole mitään järkeä... ymmärrän kyllä, että joku voi kokea jonkun "toinenkin tissi paljaana" -kuvan kiusalliseksi, mutta tuollahan on pilvin pimein niin asiallisia imetyskuvia että eihän niissä vilahda paljasta ihoa (juuri) ollenkaan. Kyllä on ihmisillä todellisuudesta vieraantuneita ajatuksia...

Veljentyttö 2v totesi maanantaina, että "aikuisilla naisilla on tissit!". Minä siihen, että no niinpäs onkin, mitähän varten? Tyttö ei osannut vastata, mutta isosisko 4v tuli hätiin: "kun jos niille syntyy vauva niin sitten ne voi antaa sille ruokaa!"
 
Tokihan se on ihan luonnollista, että vauva imee rintaa. Jos nyt tälle linjalle lähdetään, niin moni muukin asia on luonnollista, jo alastomuus itsessään. Mutta ei mun mielestä siinä ole mitään hirveetä, jos Facebook kieltää alastomuutta sisältävät kuvat tai jäädyttää käyttäjätilejä, joissa sellaisia kuvia on julkaistu. Säännöt on säännöt.

Mikä sitten on alastomuutta? Varmaan riippuu siitä, keneltä kysyy, mutta itse ainakin katsoisin, että jos imetyskuvassa näkyy toinenkin tissi (jota vauva ei ime) paljaana, niin kyllähän se alastomuutta jossakin määrin on. Mua ei haittaa imetyskuvat, mutta itse en kyllä sellaisia laittaisi Facebookiin. Sitä paitsi kyllä se vastasyntynytkin vauva tekee muutakin kuin imee tissiä. Joten varmasti siitä perheenjäsenestä saa muitakin kuvia otettua.

Boob out -protesti? Aivan naurettava! Muijat protestoivat, kun eivät saa laittaa Facebookiin kuvia, joissa ovat tissit paljaana luonnollisuuden nimissä. Eivätkä siis halua noudattaa kyseisen palveluntarjoajan sääntöjä. Itse en kehtaisi nostaa meteliä tuollaisesta, mutta kukin tyylillään.
 
I must admit that I disagree with wintson and it's solely down to the silver puff jacket I remember alot of the big fashion houses made em (was it aw08), but I just think they're too tehcno I hope you don't take this too personally, because you shouldn't! Generally, I rate you as one of the best dressed men in the World!And I never grow tired of your Alex McQueen trousers! They're phenomenal!
 
Takaisin
Top