Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on ollu aika "kuivat rinnat" koko imetyksen, onneksi lapsi kuitenkin kasvoi rintamaidollakin. Nyt kun öisin en imetä ja päivällä harvakseltaan on maidontuotanto hiipunut. Käytän kotona harsoa toisen rinnan suojana kun jonkun verran imettäessä heruu. Aika yhtäkkiä tää alkoi menemäänkin niin, etten paljon imetä. Työhön palatessa on koko homma sitten varmaan ohi. Lähden ajelemaan töihin ennenku muut herää.
Mä oon miettinyt tuota, että jos imettäminen hiipuu, kun imetyskertoja vähentää, niin pitääkö alkaa antamaan jotain korviketta tilalle? Ämmän tai korvikkeen kun pitäisi olla se pääasiallinen ravinto vuoden ikään asti... Minen enää haluaisi mitään korviketta alkaa antamaan...
Eipä kai siltä voi välttyä, kun tavan maitoa voi antaa vasta vuoden iästä juomaksi. Mä laitan iltapuuroon 100 ml vastaavan määrän korvikejauhetta, ja sitten oon koittanut tarjota korviketta päivällä mukista, mutta eipä ole vielä kelvannut isommin.
Olisiko kellään vinkkejä yöimetyksen lopettamiseen 10 kk ikäiseltä, joka roikkuu illan sängyssä tississä että nukahtaa ja syö yöllä sekä aamuyön roikkuu taas tississä. Ainakin yösyönnit ovat selvästi tavan vuoksi, mutta kun puuttuu tissiin ihan omatoimisesti, niin ei oikein estäminen onnistu :D Vinkkejä siihen kuinka saisin tytön luopumaan rinnassa roikkumisesta? Hänet pitäisi jollain aikataululla tässä saada myös siirrettyä omaan sänkyynsä tuohon meidän viereen, nythän nukkuu poikittain aina meidän keskessä/vieressä ja ahdasta on. Lisäksi läiskii ja potkii unissaan. :D
Tuntuu jotenkin siltä, etten oikein tiedä mistä lähtisin liikkeelle tuon kuvion purkamiseksi.