Imetysjutut

Poika aattona 1v2kk ja tissittely vielä tärkeää.Pyytää päivällä kurkkimalla paidan alle ja jos ei äiti ymmärrä niin komennetaan. :) Yöllä syö vaihtelevasti osittain varmaan kipeiden hampaan alkujen takia.En ole miettinyt lopettamista.Pojan ehdoilla mennään.Yösyöttöjä mietittävä viimeistään sitten kun töihin lähtee,koska työ on fyysisesti raskasta ja lepo tärkeää.
 
Mie aion imettää niin pitkään kun tytölle kelpaa :)

Päivällä saa tissiä joka aterian jälkeen, yöllä ainakii muutaman kerran... Yöimetykset vois kyllä jo poistua :dead: Ensimmäistä kokonaan nukuttua yötä odotellaan edelleen...

Tyttö harvemmin ite pyytää tissiä, mie aina ruokailujen yhteydessä tarjoan kun en oo pitäny kiirettä lehmänmaidon tarjoamisen kanssa, juo vähän piimää ja lisäks tissimaitoa :) Yöllä osaa kyllä vaatia :hilarious:
 
Meillä juodaan ämmää juuri ennen nukkumaan menoa ja yöllä. Päivällä ei oikeastaan enää tissiä syödä. Yöimetyksenkin toivon loppuvan tässä jossain vaiheessa.
 
Imetän n. kerran päivässä. Voisin lopettaa imetyksen kokonaan, mutta en mahda mitään kun tyttö pyytää. :joyful:
 
Lopetin imetyksen ennen joulua, kun olin palaamassa töihin. Imetin silloin enää aamuisin. Meillä mentiin osittaisimetyksellä koko vuosi, eikä tyttö ikinä pyytänyt päästä tissille. Eli oli aika helppo lopettaa. Parin viikon tauon jälkeen kokeilin haluaisiko tyttö vielä tissille, niin hän kieltäytyi. Tuli samalla sekä hyvä, että tosi haikea mieli. Oli oikea aika lopettaa, mutta haikeetahan se on. Nyt kun tyttö joskus kaivaa tissiä esille paidan alta, hän huokaa ihanasti aaaaaa, nuolaisee tissiä ja hymyilee :) Taitaa muistaa, että se on joskus ollut tosi tärkeä juttu.
 
Suomalaisen kansanperinteen mukaan: 'Jos lasta imettää kolome pitkee perjantaita niin siitä tulloo veleho eli tietäjä.' Onkohan täällä vuoden päästä velhoja? :happy:

Mä olen nyt imettänyt neljä pitkäperjantaita, kahta eri lasta vain. :grin

Hyvää pääsiäistä! :chicken:
 
Takaisin
Top