Imetys

Ai tää olikin yleisellä puolella no saadaan tännekin elämää!!
 
Ei ole onneksi ollut sitä vaivaa enää pitkään aikaan. :) Liivinsuojat on voinut myös jättää pois jo syksyllä, eikä öisin tarvitse harsoa toisen rinnan päälle. :)
 
Mäkin kokeilin muutaman yön ilman liivinsuojia mut meni koko yöpaita vaihtoon niin otin takas. Päivisinkin käytän. Kestot käytössä mut välillä kertiksiä mies kävi kaupassa ostaa niitä liivinsuojia niin ihmetteli mulle et ei hän varmaa osaa niitä ostaa. No osas kun sanoin et löytyy samasta hyllystä kun pyllypyyhkeet ja oot monta kertaa aiemminkin niitä tuonu
 
Eka hammas ja heti minua purtiin...helxxxxx että kävi kipeää. Näinköhän tässä sittenkään jatketaan imetystä vuoden ikään, vaikka maito riittäisi...pumppaamaanko sitten ruvetaan vai mitä kummaa? Korviketouhut ei kiinnostaisi tässä kohtaa enää yhtään...
 
Meillä ainakin pureminen on kausittaista. Ja lähinnä sillon kun madu alkaa olla jo täynnä. Toivottavasti ei tuu tavaks!! Ja imetys onnistuisi vielä teilläkin!!
 
Voi että mä toivon, että mua ois neuvolassa autettu ja neuvottu, mutta ei.onneksi ystävä neuvoi imetyksen tuki fb ryhmään. Ja meillä roikutaan edelleen tissillä
 
Mites teillä, imetetäänkö vielä?

Täällä vastaus on kyllä! Kun neiti oli pienempi niin en kehdannu kaikkialla imettää niin sain pullosta mutta nyt kolmisen kuukautta ei oo suostunu pulloon niin tarvinnu ettii rauhallinen imetyspaikka:-) reissus se on yleensä autossa ja kylässä yksikseen jossain huoneessa.

Nyt kun neiti näyttää niin nautintonsa maidon syöntiin niin oon alkanut niin nauttia. Silloin kun hän oli pienempi niin tykkäsin myös mutta nyt erilailla. Se hihkumisen ja naurun määrä kun pääsee tissille syömään❤

Oon ihan tarkoituksella tarjonnut usein ettei vielä vierotu kun maitohan on alle vuosikkaan pääravinto. Vierotuksen oon ajatellu että sitten kun tyttö ite päättää mutta kaippa alta 2v kuitenkin:-) nykysuositushan on ainakin 2 vuotiaaksi.

Puremiskausia ollut mun ei pitkään aikaan onneks:-) meillä oli alusta asti kumi käytössä ja kun päästiin siitä eroon niin pian tuli hampaat ja rupes puree niin otin kumin takasin. Eipä se siinä mukana mitään haittaa, eli siis käytössä vieläkin:-)
 
Takaisin
Top