Kiitokset, tuli vähän parempi mieli :) Syö kyllä sinänsä hyvin, ja syöntiaika on pidentynyt siitä mitä oli esim sairaalassa (söi ehkä 10-15min kerrallaan ja about 4h:n välein, paino kääntyi silti parissa päivässä nousuun) ja olen nyt sitkeästi herätellyt tissille nukahtajaa että söisi molemmista yhdellä kertaa.. Ei kyllä jää syötön jälkeen nälkäisen oloiseksi kun jaksaa värkätä, ja nyt kun olen taas pari kertaa kumin kanssa syöttänyt niin tuntuu että maitoa tulee vähän paremmin. Tokihan kumin kanssa saattaa mennä enemmän ilmaa, mutta jos koetan röyhtäyttää joka välissä ja syötön jälkeen hyvin, niin ehkä se ei aiheuta vatsavaivoja. Seurataan tilannetta. Neuvolantäti tuntui vaan niin tuomitsevalta rintakumista että jäi vaivaamaan ihan hirveästi, neuvoi kyllä miten saa oikean otteen aikaiseksi mutta.. Kun sekin kävi kipeää :/ Ja kun se ei käy vain sitä kymmentä sekuntia tms mitä puhuvat että on normaalia, vaan sattuu lähes koko syötön ajan ja rintaa jomottaa vielä pitkään jälkeenkin.
Alisa ja Hildamaija, tuo on kyllä ihan totta että millekkään sivustoille ei kannata eksyä, en missään muualla uskaltaisi edes kysyä tuollaista asiaa, jessus mikä p*skamyrsky siitä nousisi.....
Eikös se ollut kk:n iässä se eka lastenneuvolaemännän käynti? Pitää kotipuntarilla seurailla painoa niin saa edes jonkinlaista osviittaa että jos alkaa paljon putoamaan paino niin tietää käydä lisämaitoa ostaan. Pumppu kyllä on, ja olen miettinyt että rupeais syöttöjen välissä pumppaamaan vaikkei sieltä nyt hirveitä pumpulle herukkaan, mutta olisipa vähän stimulaatiota rinnoille..