Ennen raskautumista olin laihiksella. Painoin tuolloin alimmillaan 70 kiloa eli siinä ylipainon rajoilla. Raskautuminen toi hyvin hitaasti ja oikeastaan vähän painoa (3 kiloa rv 23 mennessä) ennenkö posahti raskausmyrkytys ja lopulta painoin pahimmillaan yhtäkkiä yli 80 kiloa. 7+ kiloa tuli tosi lyhyessä ajassa, reilussa kuukaudessa!?
Synnytyksen jälkeen ja imetyksen alettua painoin 74 kiloa. Nyt synnytyksestä on kulunut 3.5 kk ja painan 68 kiloa. Imettäessä olen huomannut että paino on laskuun päin, vaikka ei yritä mitenkään laihduttaa. Normaalia ruokaa ja herkkujakin tulee välillä popsittua kuten jätskiä.
Olen siis 2 kiloa kevyempi nyt kuin ennen raskautumista. Pumppaan maitoa 6x päivässä.
Ihan mukavaa jos paino on nyt hissukseen laskuun päin vielä jonkun aikaa. Olisi kiva painaa about 60 kiloa lopulta (ehkä vuoden lopussa), mikä oli laihiksella tavoitteena. Jollei imetyksellä niin jatkan sitten laihista ja lisään lenkkeilyä. :) Sitten ei voi myöskään enää syödä jädeä. 
Mulla on alkanu tulla tätä ylipainoa sen jälkeen kun täytin 30.
Sitä ennen en lihonut millään, paino oli aina 55-60 kiloa. Joku muutos tapahtunut elimistössä. Oikeastaan sillon kun aloitin masennuslääkkeiden syömisen niin siitä se lihominenkin taisi sitten lähteä. Enää en niitä sentään syö.