Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mutta kuten muutkin sanoivat, jos omat voimavarat eivät riitä, korvikekin on hyvä vaihtoehto, itsekin osittaisimetän (ämmä + korvike) eikä se haittaa, vaikka olisinkin toivonut pääseväni täysimetykseen, mutta kaikkien mahdollisten haasteiden jälkeen olen tyytyväinen ratkaisuun
Pomppaan tänne väliin kyselemään, koska olen hiukan epävarma tulevan marraskuisen imettämisen suhteen. Esikoisen kanssa se oli sellaista kärsimystä. Miten tuo osittaisimetys oikein käytännössä menee, milloin imetät ja milloin annat korviketta?
Onko sulla kuitenkin toiveissa täysimetys? Jos saa kysyä, miten esikoisen imettäminen oli haastavaa?
Mä olen taas lukenut, että vaikka imetykseen tulisi parinkin viikon tauko, niin sen voi kuitenkin aloittaa uudestaan. Ja maidon määrä riippuu taas tilauksen määrästä. Ainoastaan maidon koostumus muuttuu (synnytyksen jälkeen rasvaista, ravintopitoista...).Kiitos vastauksista haluisin vielä imettää. No katsotaan miten onnistuu. Koitan nyt muutaman päivän tehopumpata. Jostain luin että 2kk kohilla maito ei enää lisäänny.