Tänne voi kokoontua imettävät odottajat jakamaan kokemuksia :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heiii toivottavasti joku haluis vastaa mulle vaikkei tää mun kysymys liitykkää odotukseen ja imetykseen... :) eli siis esikoistakin oisin halunnut imettää pitkään mutta se ei oikeen onnistunut kun maito suihkusi paineella rinnoista ja vauva alkoi hylkiä rintoja. Lisäksi tuntui että poika oli koko ajan rinnoilla vaikka sitä maitoa tosiaan tuli ihan reilusti niin tuntui ettei mikään riittänyt hänelle vaikka kasvoi siis hyvin ja maito riitti. Oli useasti tunninkin rinnalla silloin kun onnistui imetys hyvin ja sit nukkui vaan tunnin ja taas sama rumba. Ni onko siihen suihkuumiseen mitään apua et tää tuleva vauva hyväksyisi sen paremmin? Vai voiko olla että nyt tulis maito ihan normaalisti? Multa kuitenkin maitoa tosiaan reilusti tuli että sitä sitten pitkään pumppailin pojalle kun ei enää halunnut rinnoista syödä ni ois kiva kuitenkin imettää kun se on ilmaista maitoa ja parasta vauvalle
Kiitos mitäs sille toiselle rinnalle sit tehdään ? Kun mulla oli pakko olla kerääjä toisessa kun se kans valutteli samalla :'D ja ihan tiiätkö saunassakin alkoi vaa rinnat suihkuilee ja valumaan. Neuvolassa ei osattu yhtään auttaa, sanoivat vaan et pääasia et vauva kasvaa. No joo kasvoi se mut kauheita rintaraivareita ja alkoi vaan yskii ja köhii kun ei ehtinyt niellä. Toi rintakumi toki vois alkuun olla vaihtoehto vaikka mulla ei kyllä muuta tarvetta niille ollut.Jos maitoa tulee reippaasti ja vauva kasvaa niin ”suihkutissihoitoa” voi tehdä eli silloin imetetään yhdestä rinnasta useammin peräkkäin tai muutaman kerran ja sitten vaihdetaan eli toinen rinta saa levätä hyvän tovin. Tarjontaan siis pyritään vaikuttamaan sillä. Ja eri asennoilla voi kans helpottaa sitä suihkua, meillä toimi silleen että olin selällään pääty koholla ja vauva vatsa mun vatsaa vasten tai sitten jotenkin niin että vauva oli melkein pystyasennossa. Apua varmasti löytyy tuohon vaivaan! En tiiä onko joillekin apua ollut myös rintakumista mutta se nyt taas tuo sitten omat haasteensa että en tiiä onko järkevää..
Toisessa rinnassa josta et imetä sillä kertaa voit pitää maidonkerääjää, jos valuttaa. Mutta nextin suosittelemalla ”suihkutissihoidolla” yrittäisin tasoittaa maidontuotantoa.Kiitos mitäs sille toiselle rinnalle sit tehdään ? Kun mulla oli pakko olla kerääjä toisessa kun se kans valutteli samalla :'D ja ihan tiiätkö saunassakin alkoi vaa rinnat suihkuilee ja valumaan. Neuvolassa ei osattu yhtään auttaa, sanoivat vaan et pääasia et vauva kasvaa. No joo kasvoi se mut kauheita rintaraivareita ja alkoi vaan yskii ja köhii kun ei ehtinyt niellä. Toi rintakumi toki vois alkuun olla vaihtoehto vaikka mulla ei kyllä muuta tarvetta niille ollut.
Heiii toivottavasti joku haluis vastaa mulle vaikkei tää mun kysymys liitykkää odotukseen ja imetykseen... :) eli siis esikoistakin oisin halunnut imettää pitkään mutta se ei oikeen onnistunut kun maito suihkusi paineella rinnoista ja vauva alkoi hylkiä rintoja. Lisäksi tuntui että poika oli koko ajan rinnoilla vaikka sitä maitoa tosiaan tuli ihan reilusti niin tuntui ettei mikään riittänyt hänelle vaikka kasvoi siis hyvin ja maito riitti. Oli useasti tunninkin rinnalla silloin kun onnistui imetys hyvin ja sit nukkui vaan tunnin ja taas sama rumba. Ni onko siihen suihkuumiseen mitään apua et tää tuleva vauva hyväksyisi sen paremmin? Vai voiko olla että nyt tulis maito ihan normaalisti? Multa kuitenkin maitoa tosiaan reilusti tuli että sitä sitten pitkään pumppailin pojalle kun ei enää halunnut rinnoista syödä ni ois kiva kuitenkin imettää kun se on ilmaista maitoa ja parasta vauvalle