On jokaisen oma asia, miten päättää lapsensa ruokkia eikä se sinänsä muille kuulu. Mutta jos haluaa imettää, niin siihen löytyy monenlaisia eri vinkkejä ja keinoja joita voi kokeilla tilanteesta riippuen. Ei se ole vain "imetys joko sujuu tai ei suju". Myös osittaisimettäjille ja korvikemutseille löytyy myös omat ryhmänsä, joskaan niistä ei ainakaan toistaiseksi saa koulutettua tukea, mutta vertaistukea kuitenkin ja esim. apua korvikeasioissa. Kirjoitin tähän ensin meidän "imetys"tarinan vertaistueksi, mutta päädyin kuitenkin poistamaan sen, koska ei sinänsä kuulu tähän ryhmään.
Myös minä olen kuullut, että jos korviketta menee yli 1 litra vuorokaudessa, se käy munuasten päälle ja pitäisi alottaa kiinteät varhaistetusti. Toisaalta olen myös kuullut että tämä on vanhentunutta tietoa, joten en tiedä onko se totta vai ei. Te, joilla korviketta menee paljon, oletteko tutustuneet tahdistettuun pulloruokintaan? Jos käytätte sitä, oletteko huomanneet että korvikkeen määrä olisi vähentynyt antaessa sillä tekniikalla ja verrattuna ns. tavalliseen antotapaan?