Imettäminen kiihottaa

  • Ketjun aloittaja Help
  • Aloituspäivämäärä
H

Help

Vieras
Nolottaa ihan kertoa tästä, mutta jospa löytyisi muita joilla sama "ongelma"... Olen aina miehen kanssa häärätessä pitänyt rintojen koskettelusta ja pitänyt sitä kiihottavana. Olin kuvitellut imetyksen olevan täysin eri asia. Ja onhan se tietenkin. Mutta usein se kiihottaa. Kellään muulla samaa?

Tämä ei ole trolli eikä vitsi vaan oikeasti turhauttavaa. Tietenkään en pidä vauvaa millään tavalla kiihottavana enkä voisi ikinä kuvitellakaan koskevani lapseen sopimattomasti. Miehen kimpussa tekee vaan mieli olla jatkuvasti varsinkin pidemmän imetysrupeaman jälkeen.
 
Öööm ei oo ollu kyl samaa ongelmaa. 😅

Ootko imettäny pitkään?

Mulla oli imetyksen alussa semmosta et yhtäkkii varpaat tuntu kuumalta. Enkä tiiä mikä juttu sekään oli 🙈 piti ottaa usein sukat pois. Se loppu parissa viikossa 😂
 
Uskoisin että ihan normaali ilmiö, itsellä oli myös samaa. Eiköhän se luo jollain tasolla yhteyttä myös vauvaan.
 
Joo siis iteki pidän sitä ihan normaalina. Toivottavasti ei saanu muuta kuvaa. Musta vaa toi mun varvashommaki oli hassu. Nää on näitä kehon juttuja vaan, kellä mitäkin. 🙈
 
Muokattu viimeksi:
Kukin saa kiksinsä jostain, hyvä jos jollain keinolla pääset tyydyttämään itsesi sitten imetyshetken jälkeen:Relieved Face:
 
Muistelin lukeneeni aiheesta joskus aiemmin ja löytyihän siitä artikkeli täältä. Senkin mukaan ihan normaalia ja johtuu hormoneista. Minkäs niille reagtioille voi.
 
Takaisin
Top