Ilonaiheita

KaiKo

Näppärä viestien naputtelija
Aivan käsittämätön yö takana: poika tankkasi n. klo 23.30 ja sen jälkeen vasta klo 07! Tuskin tämä tavaksi muodostuu, joten pitää olla onnellinen tästä!

Mitäs ilonaiheita teillä on?
 
Luka nukkuu päikkäreitä (VIIMEINKIN) ja Leevillä puoski hammas myös läpi. Yöt mennään yhellä tankkauksella ja tänään sai nukkuu seittemään asti! :) Ja mä oon kohta terve taas. :D
 
Päätin alkaa antaa vastiketta illalla kun yöt meni parin tunnin välein heräämiseksi - kolme yötä nukuttu vähintään 4h putki! Äiti on vähän vähemmän väsynyt. :) Meil oli kans pari viikkoa sitten yks 7h yö, paitsi että itse en kyllä nukkunut niin montaa putkeen kun tarkistelin että mikä sitä vaivaa kun se ei herää. :D
 
Kyllä on saanut nauraa Minkalle ku se harjottelee äänen käyttöä. vaikka minkälaisia kiljahduksia murahduksia yms. Se laittaa suun johonkin asentoon ja päästää äänen ja kuuntelee sitä se saattaa vartin verran harjotella yhtä ääntä ja sit keksitään uus ääni. Naurun kikatus on äänistä paras. Kikattaa jos ottaa vahingossa itteään varpaista kiinni, en tiiä et kutiaako vai tuntuuko ne varpaat vaan niin hauskoilta. Tälläsiä ilon aiheita meillä.
 
Tää on helppo! Ehdottomasti mahtavimpia ilonaiheita on kun typy nauraa. emoticon Hervotonta naurukohtausta kun sitä kutittaa tai vie peilin eteen ja ilveilee hänen kanssaan. Lisäksi kun hän "puhuu" toisin sanoen jokeltaa yli 10 min putkeen, ei voi kun ajatella että onpa paljon asiaa pienellä ihmisellä. Siinä taitaa tulla äitiinsä ku joutunut kuunteleen mun pölinöitä päivästä toiseen.

RonjaM & typy 3kk
 
Ida meinasi taas nukkua koko yön ilman syömistä. En tykkää siitä toisaalta yhtään kun tissit meinaa aamuisin olla räjähdyspisteessä :D

Toinen on se kun neiti nukkuu. Se on niin söpö pieni raato :D Isot posket ja huulet ihan vinossa tai suu auki... Iso vaippapeppu pitkällä ja leuka ylhäällä...
 
Näitä nyt onkin:) Se kun Mila nauraa ääneen, tai siis kikattaa, on ehkä maailman ihanin asia. Typy myös nukkui pari yötä peräkkäin 9,5h putkeen. Ja tänään kääntyi mahalleen! Tuo meitin tyttönen on niin mahtava tyyppi muutenkin, että kyllä joka päivä antaa aihetta iloon:)
 
Mun mielestä ehdottomasti veikeintä on myös kuulla oman pojan kikatus. Joskus se saattaa kikattaa ihan omille jutuilleen, ja toisinaan se oikein käkättää. Siitä tulee maailman parhaalle tuulelle. Myös aamuisin, kun poika herää meidän sängystä, jos olen siinä vieressä, se ilme mikä sen pikku kasvoille leviää kun se avaa silmät ja se näkee että äiti on siinä. Voi sillä onnen ja autuuden ilmeellä mä elän aina pitkään, se jos mikä on suloista. Yhteiset juttutuokiot on myös ihania, sillon ku Viltsu innostuu kertomaan juttuja. Sen vilpitön ilme, kun se haluaa ihan tosissaan kertoilla mitä sille on minäkin päivänä sattunut. Miten mä ikinä opin päästämään siitä irti kun se kasvaa... :D
 
No mulla on melkein kaikki uudet asiat mitä se oppii, kikatus sai vetet silmiin samoin ne ensi hymyt ja kääntymiset ja kaikki.. Siis ihan kaikki :D Ja se jos se kikattaa jolleki muulleki, niinku tuntemattomalle, neuvolas naureskeli lääkärille :) Ja se oli ihanaa, oltiin kaverin kans koirat+lapset rintarepus mettälenkillä eilen, koirat juoksi ja touhus omiaan siinä ja meijän tyttö alko niiin kovaa kikattelemaan niille koirille :) Se oli jotenki niin ihanan kuulosta ja ku ite hoksas että se tosiaan tajuaa asioita :D Rakas..... :)
 
Takaisin
Top