Ilon aiheet

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Varsinkin nyt kun korona aiheuttaa huolta (kunkin omien mahdollisten huolien lisäksi) on hyvä ajatella välillä jotain iloistakin. Haastan siis teidät pystähtymään miettimään jotain positiivista, jotain hyvää, jotain mikä tuo iloa elämääsi. On se sitten lapsesi, kevätaurinko tai villasukat. Autetaan myös toinen toisiamme positiivisilla ajatuksilla ja kerrotaan se ilonaihe tässä ketjussa. :)

Iloitsen siitä että omistan mahtavan, avuliaan isoveljen joka kävi puolestamme kaupassa, kun itselläni on lämpöä ja miehellä tänään paha migreenikohtaus. Emme olisi nälkiintyneet ilman, mutta sujuvoittaa paljon arkea.
 
Ihana kevätaurinko paistanut tänään.
Poika on alkanut höpöttelemään yhtäkkiä paljon vaikkei oikeita sanoja vielä sanokaan.
Kunhan vaan aurinkoiset päivät jatkuisivat niin tehtäisiin terassi valmiiksi. Se on kyllä haastavaa koska jonkun pitäisi vahtia poikaa (isovanhemmat eivät tässä tilanteessa käy).
 
Viikonloppu ja mies koko päivän kotona. :Heartred Mies imuroi koko huushollin ja päivällä sain itse tehtyä vauvanruokaa koko pakkasen täyteen. Käytiin koko perhe saunassa ja vauva nukahti omaan sänkyyn.
 
Mä saan 24h omaa aikaa ensi viikolla!
Mitähän herkkuja kokkailis? Viinipullo täytyy ainakin hakea, suklaata ja sipsejä.

Edit. Toisaalta välttämällä alkoholia ja herkuttelua sais kunnon yöunet pitkään aikaan..
 
Muokattu viimeksi:
Aurinko on paistanut viime päivinä eikä ole satanut lisää lunta. Saatiin viikonlopuksi lainaan lumikengät ja eilen käytiin lumikenkäilemässä lasten kanssa. Mukava, kun pääsee liikkumaan metsässä "vapaasti".
 
Kyllä tämä orastava kevät aurinkoineen piristää mieltä väkisinkin. Onneksi ei ole sentään ulkonaliikkumiskieltoa (vielä) niin pääsee nauttimaan luonnosta. Eilen käytiin metsäretkellä ja tänään pyöräilin terassilla harjoitusvastuksen kera samalla, kun lapset ulkoilivat. :) Päälle tein vielä juoksulenkin auringonpaisteessa. Olen monta kertaa jo ajatellut, että mikä onni, että on kevät ja kesä tulossa. Vielä paljon enemmän ahdistaisi tämä tilanne, jos olisi joku loka-marraskuu.
 
Eilen oli ihanan.aurinkoista ja itselläkin hyvä päivä, eli ei loppuraskauden kipuja. Teimme koko perheen voimin kuuden kilometrin lenkin keskuspuiston luontopolulla.

Joku muukin oli päättänyt lähteä ulkoilemaan, joten Espoon keskuspuistossa oli suorastaan ruuhkaa, luontopolulla sentään vähän vähemmän.

Mies lähti lapsen kanssa vielä illemmalla kodin lähialueelle pyöräilemään.
 
Meillä oli ihana viikonloppu. Käytiin eväsretkellä luonnonsuojelualueella. Joitakin ulkoilijoita siellä oli, mutta ei ruuhkaksi asti.

Eilen oltiin pyöräilemässä, avattiin pihassa grillikausi ja istutettiin kevätkukkia pihaan.
 
Nyt on ollut täällä ihanan aurinkoisia kelejä. :)

Meidän poika ei viime kesänä oikein pyöräilystä perustanut ja koko pyörä tuntui välillä suorastaan pelottavalta kapistukselta tai ainakaan sillä ei voinut ajaa niin kovaa vauhtia että olisi mahdollista pysyä pystyssä... Eikä siis oppinut koko kesän aikana pyöräilemään. Nyt hän on halunnut pyöräilemään. Ehkä siis tänä kesänä alkaa homma sujua. :)
 
Pian on viikonloppu! Eihän sillä viikonpäivällä väliä ole mulle muuten, mutta olen luvannut itselleni mässyviikonlopun:hilarious:
 
Olen iloinen kun mies pitää pitkästä aikaa muutaman vapaapäivän. On nähty monta viikkoa tunti iltaisin, niin nyt ihanaa kun koko perheen yhteistä aikaa 4 päivää putkeen
 
Mies on kotona, koska ei pääse töihin karanteeni vuoksi. Toisaalta on hirmuisen ihana asia viettää aikaa perheenä oikein kunnolla. :angelic:
 
Saatiin muutto tehtyä ja on nyt valoisampi sekä mukavampi olo. Tilaa enemmän, pihaa, puuhaa ja omaa vapautta eri tavalla tästä tilanteesta huolimatta. Metsäpolku alkaa heti kun oman tontin raja loppuu, orava ryntäilee pihalla ja tikka kolkuttelee puuhun ihan nurkalla. :happy:
 
Tänään kävin parin tunnin metsälenkillä, jonka jälkeen on ollut ihanan levollinen ja hyvä olo. :) Jäi vielä monta polkua ja laajoja alueita koluamatta, kiva tietää että lähellä vielä paaaaljon tutkittavaa! Sain myös takapihan talvisiivottua ennen pääsiäisen takatalvea, mistä hyvä fiilis.
 
Takaisin
Top