Iloisia asioita

Kiva olla taas kotona. 😊 Tultiin eilen kesälomareissusta.

Iloitsen myös sodastreamista, joka käytiin ostamassa. Esikoinen ainakin on jo innoissaan vaikka ei olla edes ehditty kokeilla. Saatiin vielä laite hyvällä tarjouksella. Oli alle puolet alkuperäisestä hinnasta. Kampanja oli oikeasti mennyt jo ohi, mutta koska kaupassa oli tarjouskyltti vielä esillä, "joutuivat" myymään tarjoushintaan.

Olen iloinen kun löysin tämän sivuston ja voin kysellä kaikki tyhmät kysymykset, mitä mielessä pyörii. 🔄 Ihana kun olen saanut asiallisia vastauksia. Muualla olen nähnyt ihan ihmeellisiä kettuiluvastauksia. 🦊🤐 Ei paljoa ole tehnyt mieli kysyä niillä mitään, ettei joku pidä kysymystä tyhmänä ja vastaa jotain ilkeää.

Pääsemme huomenna puolison kanssa viettämään hääpäivää ja laatuaikaa ennen vauvan syntymää, kun anoppi tulee leikkimään esikoisen kanssa. Tämä on ollut aika harvinaista herkkua, joten nyt otetaan kaikki ilo irti yhteisestä ajasta :red-heart:
Tää on tosi tärkee, että halutessaan edes joskus pääsee! Se on palvelus kaikille, kun parisuhdetta hoitaa ja huoltaa♡ Mekin hyvillä mielin laitetaan lapset toiseen kaupunkiin mummolaan, kun saadaan ajankohta sovittua. :smiling-eyes::red-heart:

Takaisin