Iloisia asioita

Sain nukuttua päikkärit, vaikka ympärillä kävi melkoinen hälinä. Jaksaa taas iltaan saakka.:smiling-eyes:

Nukuin tänään pitkään.

Tällä viikolla olen saanut tehtyä pois alta kouluhommia, joten loppukuu näyttää rauhallisemmalta niiden suhteen :smiling-eyes: Voin keskittyä töihin, perheeseen ja itseeni.

Oon vihdoin päättänyt, että äitiysvapaan jälkeen haen töistä opintovapaata ja lisäkouluttaudun uusia uramahdollisuuksia varten. Pitkään on ollut se fiilis, että nykyinen työ ei enää maistu ja jokin muutos täytyy saada aikaan. Työpaikkoja nykyisellä koulutuksellani ei vaan täällä päin oikein ole.

Katsotaan mikä fiilis sitten vuoden kuluttua, mutta kyllä tämä tällä hetkellä vaikuttaa loistoidealta :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Kesä on vihdoin tullut ja ulkona tarkenee t-paidassa. 😊🌞
Niin tarkeni, kun pihatuolissa istuessani verhosin itseni fleece-peitolla ja pystyin lukemaan kirjaa ilman :Smiling Face With Sunglasses:.
Tänään ei ole UV-arvot korkealla, joka ilahduttanee monia ulkotyöduunareita!

Saan vihdoinkin alkaa purkamaan toukokuisia muuttolaatikoita ja toivottavasti niihin? piiloutuneet sängyn jalatkin samalla löytyvät. Oon lopen kyllästynyt nukkumaan lähes lattiatasossa!
Luotto gyneni kehotti hänelle raskautumistoiveestani puhuessani mua välttämään halutun hedelmöittämis- ajankohdan ja menkkojen eka päivän välisenä aikana kuumaa saunaa, pitkiä kuumia kylpyjä, kovaa urheilua ja yli 5kg tavaroiden nosteluita, eli kaikkea missä kroppa lämpenee/ vatsa lihakset kovilla. Hcg todennuttua sama ohje jatkui aikaan rv 10+.
Ja uimaan saan mennä RV 12+3... Pääsen siis tässä kuussa uimaan, huippua.

Ostettiin taaperolle uusi sänky, jonka pitäisi saapua tänään :red-heart: Helteiden pitäisi myös laantua pikkuhiljaa, mikä helpottaa raskaana olevaa ulkona työskentelevää ihmistä. Työssäolo on toivon mukaan vähän siedettävämpää.

Takaisin