Ilmaisvauvatavarat, näytteet ja vauvakerhot

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Tähän ketjuun keskustelua vauvatavarasta, näytteistä ja kerhoista, kuten Baby Box, Liberokerhon Liberolaukku ja Vau-kirjan tutustumispakkaus jonka saa postikulujen hinnalla.

Hain juuri Lastentarvikkeesta Baby Boxin, Liberokerhoon kuulunkin jo esikoisen yritysajalta. Vau-kirjaan tuli myös liityttyä kun eka lapsi ilmoitti tulostaan. Nykyään kuulumme Vaun Disney-kerhoon:) Muumi-vaippojen näytteitä tuli yksi päivä myös tilattua.

Onko teille tulossa joitain näistä tai jotain mitä en muistanut mainita?
 
Lastentarvikkeesta olen jo hakenut baby boxin. Edellisillä kerroilla olen tilannut liberolaukun ja vau-kirjan tutustumispaketin. Aion ne tilata tällekin vauvalle.:) Lisäksi avainapteekista sai D-vitamiinitipat sisältävän vauvakassin neuvolakorttia näyttämällä.
 
Kiva kun teit ketjun :) Pitääkin katella noita, monta kivan kuuloista!
 
Liberokerhoon kuulutaan ja sinne jo ilmoitin raskauden, niin laukun saa sitten myöhemmin :happy:
Kuulutaan myös vau-kirjakerhoon ja esikoiselle tilattiin tutustumispaketti. Sitä en tiennytkään, että sen saa myös toisesta lapsesta. Ilmoitetaanko sinnekin vaan uusi raskaus?
Me ollaan kirja ja lukemis intoilijoita ja sitä on kovasti koitettu tartuttaa myös lapseen, paljon on luettu. Kyllä tyttö mielellään kuuntelee kirjoja ja nykyään myös itse paljon katselee niitä.
Baby boxin aattelin myös tilata, kunhan ollaan menossa johonkin sellaiseen kaupunkiin, mistä sen saisi haetuksi. Kiva kuulla myös tosta avainapteekin paketista, pitääpä käydä noutamassa :)
 
Mä meinasin kans babyboxin ja liberon hakea.
Toi vau kirjan paketti oli sama esikoisella ja kakkosella. Joten ei otettu tuplana. Toivottavasti nyt ois vaihtunut :)
 
Mä meinasin kans babyboxin ja liberon hakea.
Toi vau kirjan paketti oli sama esikoisella ja kakkosella. Joten ei otettu tuplana. Toivottavasti nyt ois vaihtunut :)
Jos nyt en ihan väärin muista niin sieltä nettisivuilta sai valita eri vaihtoehtoja. Mainostavat vaan sitä yhtä mallia.
 
Tuli haettua apteekista se vauvakassi. Sain kaksin kappalein, kun on kaksi tulossa :grin
Sitten tilasin uuden tervetulopaketin vaulta, olisi mukava alkaa saada vauvojen iän mukaisia kirjoja vaikka kyllähän niitä meiltä löytyy :joyful:
Muumivaippanäytteitä koitin kanssa tilata mutten onnistunut kun sivustolla on joku päivitys meneillään niin ei onnistu tällä hetkellä tilaus.
Pitää kyllä haalia kaikki mahdolliset ilmaisnäytteet ja paketit mitä vaan on saatavilla :grin
 
Mä tilasin vau kirjan ja babyboxin kävin jo hakemassa. Perjantaina tuli muumivaipat postissa ja liberolaukunkin haen sitten kun sen saa hakea. Mitä kaikkea siinä apteekin vauvakassissa on?
 
Mä tilasin vau kirjan ja babyboxin kävin jo hakemassa. Perjantaina tuli muumivaipat postissa ja liberolaukunkin haen sitten kun sen saa hakea. Mitä kaikkea siinä apteekin vauvakassissa on?
Tällaiset. Pelkkänä D-vitamiinina siitä kuulin, niin olikin yllätys, että oli kassissa.
En tiedä kuuluuko nuo sukat edes varsinaisesti mukaan, kun lisäsi ne vasta kassalla.
 

Liitteet

  • FD903438-C0AC-4C85-AFC0-308CD52450F6.jpeg
    FD903438-C0AC-4C85-AFC0-308CD52450F6.jpeg
    51.8 KB · Katsottu: 48
Mistä apteekista ton siis sai ??

Ja mitä babyboxissa oli tänä vuonna?
 
Libero touch vaippoja koossa 1 ja 2, philips avent natural tuttipullo, philips avent tutti, always pikkuhousun suojia, näyte vaatteiden desinfiointi aineesta ja 2kk viaplay :)

Joo, samat täälläkin. En tiedä vaihteleeko sisältö nykyään miten, viimeksi esikoisen odotusaikaan oli monella eri sisältöä bokseissa. Esim. mulla oli kuolalappu, jollain muulla vauvan sukat.
 
Varmaan voi vaiheellakin, jos toisissa liikkeissä on kovempi menekki ku toisissa:)
 
Kiinnostus heräsi :happy:.
Kiva saada tietää näistä. Pitääpä tilailla/ hakea.
 
Libero touch vaippoja koossa 1 ja 2, philips avent natural tuttipullo, philips avent tutti, always pikkuhousun suojia, näyte vaatteiden desinfiointi aineesta ja 2kk viaplay :)

Mä hain tänään kans babyboxin ja meillä oli muuten sama, mutta desinfiointiaineitta ei ollut. Sen sijaan oli ensilusikka :dance008
 
Pitäis muistaa käydä hakemassa Babybox, kun se kuponki mulla jo on.
 
Ja liberolle ilmoitin laskettunajan :)
 
Takaisin
Top