Ilmaiset paketit

Himputti

Asioista perillä oleva
Kesäkuunmammat 2015
Netti pursuaa kaiken maailman ilmaislahjoja odottajille ja pienille vauvoille. Esikoiselle en tilannut mitään kun ajattelin että ei niistä kuitenkaan mitään tule muuta kuin roskaa. Nyt kuitenkin tälle kakkoselle oon harkinnut tilaavani vaun paketin ja tuo sivulla mainostava lastentarvikkeen pakettikin kiinnostais mutta en halua kotiin kassillista mainoksia. Kaikkea tekis mieli hankkia tällekin pienelle, mutta tarpeita ei kauheesti ole ja nuo ilmaiset olis helppo perustella itselleen kun ei maksa mitään :)
Oletteko siis tilanneet näitä näytepaketteja ja onko jokin osoittautunut ihan turhaksi?

Mä tänään just tilasin sen babyboxin :) ja varmaan tuun tilaamaan muitakin tuommoisia :) :D babyboxissa ainakin alennuskuponkeja lindexiin tms. Varmasti tulee käyttöä. Ja muukin tavara, kaiken otan vastaan :D

Täällä saa Libero-laukun rakenneultrasta mukaan :) tosin ne mömmöt jää käyttämättä, kertsit tulee varmaan käytettyä pois tai lahjoitan neuvolaan.

Naperokerho on ollut kiva, mutta se on siirtynyt enempi nettiin nyt.:bored: (Pirkan ilmainen kerho)

Pampers- ja Liberoklubiin kuulun kumpaankin, vaikka nyttemmin ei oo tullu enää koodeja vaippapaketeista (paitsi kälylyä oon saanu).

Mä tänään just tilasin sen babyboxin :) ja varmaan tuun tilaamaan muitakin tuommoisia :) :D babyboxissa ainakin alennuskuponkeja lindexiin tms. Varmasti tulee käyttöä. Ja muukin tavara, kaiken otan vastaan :D

Babyboxiinko ei kuulu mitään lisätilausvelvoitteita? Tulee vain mainospostia?
Huuuuu, pitihän se sitten heti mennä "tilaamaan".

Muokattu viimeksi:
Ei kuulunut! Eikä tarvinnut liittyä kerhoon, mä liityin sit kyl ku olin sen tilannu :D aattelin et kun se haetaan vauvatavaraliikkeestä niin samalla käy vähän vaunuja jne katselemassa <3

Mulle toi babybox väittää et tiedot on jo rekisteröity vaikken mielestäni oo sitä tilannut, enkä ainakaan oo saanu sähköpostitse mitään koodeja??

Tilasin just tuon babyboxin. "Noudetaan lähimmästä lastentarvike-myymälästä" - ja tuon kartan mukaan sitte pitäs tehdä reissu Porista Tampereelle jossa lähin myymälä :D Hyvä syy lähtee muuteski shoppailureissulle vaikka....

Tilasin kans babyboxin, ja sitä vaun pakettia oon himoinnu jo kauan, mutten uskaltanu vielä tilata :D siinä on vaan lapsen syntymäpäivä, ni en oo oikein tienny et paanko siihen vaan lasketun ajan, vai tilataanko se sitten vasta jälkeenpäin? Meille tuli sieltä jo tilaamatta syksyllä paketti, missä oli kirjoja vauvalle, se tuli itsestään vissiin kun teki vau.fihin tunnukset? Mutta houkuttelis siihen kirjakerhoon muutenkin liittyä, näytti hirveen kivoilta kaikki paketit :) mutta alkaako sieltä tulla sit kumminki paketit vasta vauvan synnyttyä, vaikka liittyisinkin jo nyt?

Tilasin kans babyboxin, ja sitä vaun pakettia oon himoinnu jo kauan, mutten uskaltanu vielä tilata :D siinä on vaan lapsen syntymäpäivä, ni en oo oikein tienny et paanko siihen vaan lasketun ajan, vai tilataanko se sitten vasta jälkeenpäin? Meille tuli sieltä jo tilaamatta syksyllä paketti, missä oli kirjoja vauvalle, se tuli itsestään vissiin kun teki vau.fihin tunnukset? Mutta houkuttelis siihen kirjakerhoon muutenkin liittyä, näytti hirveen kivoilta kaikki paketit :) mutta alkaako sieltä tulla sit kumminki paketit vasta vauvan synnyttyä, vaikka liittyisinkin jo nyt?
Mielestäni rekisteröitymisen viimeinen vaihe oli juurikin tuo vau-paketti, korjatkoon joku jos tietää. Minä otin siitä kohdasta täpän kuitenkin pois, koska todennäköisesti unohtaisin sen kuitenkin perua sitten..

Mulle toi babybox väittää et tiedot on jo rekisteröity vaikken mielestäni oo sitä tilannut, enkä ainakaan oo saanu sähköpostitse mitään koodeja??
Valittaakohan nimestä, osoitteesta vai sähköpostista... Esim. jos vaikka laitat miehen kirjautumaan, niin tulisiko toinen tulos?

Aa, meille tulleessa paketissa oli mukana semmonen mainoslappu, jolla sai liittyä? Eli olettaisin että en vielä itse kerhoon kuulu, kai? :D En kyllä millään muista mihin kohtaan olen rukseja laitellut liittyessä, että yllätyksiä voi olla luvassa :D

Mun mielestä ainakin mulla tuossa rekisteröitymisessä hiljattain (viime sunnuntaina, näemmä) kauppasi jo ihan kerhon jäsenyyttä, koska varoitti että paketteja tulee, mutta niitä voi perua ja jotkut voi olla toisia kalliimpia... Tietysti, jos sieltä tulee joku muu paketti nyt, sitä en välttämättä tiedä..

Valittaakohan nimestä, osoitteesta vai sähköpostista... Esim. jos vaikka laitat miehen kirjautumaan, niin tulisiko toinen tulos?
Eiku sama tulos tulee et on jo rekisteröity vaikka mun Mies nyt ainakaan ole. :D no ihan sama jos Tampereella kerran on lähin mistä voi noutaa niin olkoot.

Voikohan se sitten ottaa nyt siitä osoitteesta... Melko tyhmää. Siellä taisi olla yhteystiedoissa joku sähköpostiosoite, jos kysyy sitä kautta?

Mulla vielä hakematta tuo babybox, vaikka meillä nyt ei oo ku jotain alle 4 km tuonne lähimpään lastentarvikkeeseen. Synnäriltä saatiin ainakin pari vuotta sitten liberolaukku mukaan ja sillon taisin jonkun ainun paketinkin tilata. Ja sitten oli se napero-kerho mihin liittymällä sai jotain ja muistaakseni prismasta sai kummilusikan :) . Sitten vauvakinoista on saanut yleensä jotain näytteitä ym.mukaansa.

Saisinkohan tilattua miehen nimellä meille toisenkin babyboxin niin saisin kummallekkin vauvalle omat boxit. :) no kokeillaan. :)

Joo mä laitoin meiliä siihen osoitteeseen, mutta mulle sähköpostii missä kerrottiin sen olevan viallinen eikä lähettämääni sähköposti ole mennyt perille. Ei ole niin iso juttu, voin olla ilman.

Joo mä laitoin meiliä siihen osoitteeseen, mutta mulle sähköpostii missä kerrottiin sen olevan viallinen eikä lähettämääni sähköposti ole mennyt perille. Ei ole niin iso juttu, voin olla ilman.
Tämäkö? info@lastentarvike.fi
Antaa heti niin luotettavan kuvan, kun joku tämmöinen asia ei toimi... :wideyed:

Yhteystiedot sivulla oli vielä tuo toinen, voihan siihenkin kokeilla :)

Takaisin