Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
37v ja esikoista odotetaan ikä tuntuu, paikkoja kolottaa. On pläskii ja muotoja, on vaivoja ja ties mitä kaikkea. Tätä onnellisempi en olla vois.
Ihana kuulla!! Mäkin odotan noita hiekkalaatikko hetkiä. Haikein mielin katsellut, kun muut äidit istuneet ja leikkineet pihalla "älä tule paha kakku, tule hyvä kakku". Yksi asia miljoonista, jota odottaaOlin esikoisen saadessani 38 ja oli just sopiva ikä! Eikä liene yhtään erikoista nykyaikana muutenkaan. Hyvin jaksoin valvomiset ja edelleen kykkiä lapsen kanssa hiekkalaatikolla. Lapsi pitää nuorena! Nyt nelikymppisenä tunnen kyl itseni aika vanhaksi jo, vaikka ei mistään kolotakaan
Me ollaan samiksia melkein sun kans meille kans toinen lapsi tulossa ja mulla myös joulukuussa synttärit itte täytän silloin 38.35v ja toinen lapsi tulossa. Joulukuun lapsi olen itsekin, 36v tulossa täyteen alle kaksi viikkoa ennen laskettua aikaa. Kuka tietää vaikka innostuisin synttäripäivänäni synnyttämään.
Ilahtuneena huomasin saman! Pelkäsin nimittäin olevani ainoa vanhus, eikä se ainakaan olisi helpottanut mun neljänkympinkriisiä.Onpas meitä yli 35v äitejä täällä muuten aika monta ilmoittautuneina
Ihanaa tosiaan kun meitä iäkkäämpiä on tällä mukavan paljon. Saa eritavalla tukea kun nuoremman ikäpolven kanssa... toki kaikki tuki on varmasti tervetulluttaIlahtuneena huomasin saman! Pelkäsin nimittäin olevani ainoa vanhus, eikä se ainakaan olisi helpottanut mun neljänkympinkriisiä.