Ikäsi

Täällähän on paljon meitä iäkkäämpiä odottajia. Vedän pohjat, sillä ikää jo 44 vuotta. Takana reilun vuoden sisään kolme keskenmenoa ja kaksi kemiallista raskautta ja nyt mennään vasta rv 3+ , mutta notkun nyt täällä mukana kunnes toisin todistetaan. Meillä on ennestään kolme lasta.
 
Täällähän on paljon meitä iäkkäämpiä odottajia. Vedän pohjat, sillä ikää jo 44 vuotta. Takana reilun vuoden sisään kolme keskenmenoa ja kaksi kemiallista raskautta ja nyt mennään vasta rv 3+ , mutta notkun nyt täällä mukana kunnes toisin todistetaan. Meillä on ennestään kolme lasta.

Toivotaan, että tämä kerta tuo onnen kotiin! :coldfeet:
 
Täällähän on paljon meitä iäkkäämpiä odottajia. Vedän pohjat, sillä ikää jo 44 vuotta. Takana reilun vuoden sisään kolme keskenmenoa ja kaksi kemiallista raskautta ja nyt mennään vasta rv 3+ , mutta notkun nyt täällä mukana kunnes toisin todistetaan. Meillä on ennestään kolme lasta.

Se on just näin, raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan.Toivotaan kovasti, että tämä menee teillä loppuun asti.

Olin esikoista kuumeillessa ja odottaessa jo yli 40 ja silloin oli lohdullista lukea tältä foorumilta, että muitakin löytyy. Vaikka itse en aktiivisesti kirjoitellutkaan.
 
37 ja ensimmäistä odotan :love7
Synttärit on kohta, joten jos vauva todella meille syntyy, niin sillon olen 38.
Ikä tuo mukanaan omat asiansa, mutta minulle tämä on täydellinen ikä.
 
Takaisin
Top