Ikäerot ja sisarusten suhtautuminen

Taalla ikaerot on lapsen syntyessä 13v11kk, 5v2kk, 2v9kk inshaAllah. Kaikki arvannu jo ilman kertomista ja ovat innoissaan Alhamdulillah.

Täällä tulee ikä eroa 2,4v ja esikoista on enemmän vauvattanut. Ja haluaa tulla enemmän syliin. Halaa enempi. Vaikkei vielä ymmärrä että on tulossa vauva.

meillä 7v synttärilahjaksi annettiin toissapäivänä isosisko-paita :) kovasti odottaa jo siskoa tai veljeä :)

Meillä nyt 2 alle kouluikäistä. Kerrotaan tulevasta vauvasta vasta joskus syksymmällä kun noin pienille se odottaminen ja ajan taju on vielä niin ja näin että helpompi sitten kun ei tarvii niin kamalan kauaa heidän odotella.

Mekin kerrotaan aikasintaan nt ultran jälkeen, riippuu siitä koska halutaan julkistaa vauva uutinen, koska sitten kun lapset tietää niin sitten tietää kaikki muutkin :D

Mein tytöt ei ole puhunu kenellekään että olen raskaana ja ovat alle 5v joten helpolla pääsee Alhamdulillah. Esikoinen joka teini juorus heti mun äidille ja varmaan muillekin.

Ikäeroa tulee lapsilleni 11.v ja 14.v

Nuorempi lapseni on innoissaan et nyt hänestä tulee isoveli :)

Vanhempi ei ole yhtä innoissaan. :shifty:
Murrosikää taitaa pukata:grin

Mekin kerrotaan aikasintaan nt ultran jälkeen, riippuu siitä koska halutaan julkistaa vauva uutinen, koska sitten kun lapset tietää niin sitten tietää kaikki muutkin :D

Meillä sama, lapset toitottaa sen kaikille jos ne tietää. :grin Uskon että pitkitämme ru-asti kertomista, jos vaan pysyy piilossa. Yritän kolmatta kertaa tätä hups* olen vähän lihonnut, pitäisi laihduttaa.. Kikkaa. Kohtu on kallistunut joten maha ei näy heti, vain turvotus. Joka on pahin tällä hetkellä ylävatsassa.

Mulla myös ylävatsakin turvonnu, näyttää kamalalta. Ei kyllä näytä yhtään raskaus mahalta vaan ihan läskimahalta. Veikkaan että kukaan ei huomaa ellen kerro, koska ollaan myös hyvin avoimesti sanottu että meillä on lapsiluku täys, niin tuskin lähipiiristä kukaan osaa odottaa uutista.

Mulla myös ylävatsakin turvonnu, näyttää kamalalta. Ei kyllä näytä yhtään raskaus mahalta vaan ihan läskimahalta. Veikkaan että kukaan ei huomaa ellen kerro, koska ollaan myös hyvin avoimesti sanottu että meillä on lapsiluku täys, niin tuskin lähipiiristä kukaan osaa odottaa uutista.

Meillä sama. Emme uskoneet enää saavamme kolmatta (runsaasti km) ja olimme luovuttaneet jo. Elämä päätti toisin. ❤️ Kaikki luulevat että lapsiluku on täynnä, eivät tiedä km taustoista.

Takaisin