Ikäerot ja sisarusten suhtautuminen

Me kerrottiin nyt 4v esikoiselle kun nähtiin ultrassa että vauva siellä liikuskelee ja syke sykkii. Esikoinen on tosi innoissaan. Mietti jo vauvalle nimiä, etsi leluja ja kyselee koko ajan. Ihanaa että meitä on nyt monta innostunutta odottajaa. :)
 
Meillä ei vielä sisarukset tiedä mitään, mutta voisin olettaa että isommat, jotka jo ymmärtävät suhtautuvat hyvin. :)
 
Me kerrottiin eilen lapsille, tai esikoinen jo tiesikin. Olivat innoissaan asiasta :)
 
Kerroin eilen esikoiselle 7v ja ensimmäisemä kysyi, että tietääkö isi?
Kolmas tulossa, lapset 7v ja 3v.
 
Meille on toinen lapsi tulossa, esikoinen vauvan syntyessä noin 2,5v. Ei kyllä vielä mitään ymmärtänyt vauvasta vaikka koitettiin selittää ja näyttää kuvaa. Osoitti itseään ja hoki vaan että vauva :laughing001
 
Musta tuntuu että esikoinen on nyt alkanut vähän reagoida siihen, että oon niin väsynyt ja pois pelistä. :sad001 Kovasti olisi mun seuran perään ja yritän jaksaa ees vähän touhuta. Vauvasta esikoinen on kyllä edelleen innoissaan ja totesi että mun maha on kasvanut. Tosin esikoinen myös mietti voisko sieltä sittenkin tulla koiranpentu kun se ois kivempi. :grin 4v siis kyseessä.
 
Takaisin
Top