Ikäerot ja sisarusten suhtautuminen

Ikäeroa tulis aika lailla tasan 3v, jos kaikki menee hyvin. Esikoinen syntynyt heinäkuun lopussa 2016 :)
 
Meillekin tulee ikäeroa 3v. Hanneri, taidettiin silloin kolme vuotta sitten kirjoitella myös samassa heinäkuisten ryhmässä :) Ainakin sun nimimerkki vaikuttaa tutulta.
 
Meillekin tulee ikäeroa 3v. Hanneri, taidettiin silloin kolme vuotta sitten kirjoitella myös samassa heinäkuisten ryhmässä :) Ainakin sun nimimerkki vaikuttaa tutulta.
Joo, tuttuja ollaan :) muistin sun nimimerkin heti :D
 
Esikoisen ja tulevan ikäero tulee oleen n. 4v7kk tarkoituksella jätettiin toisen teko myöhemmälle ku ukon suku täynnä kaksosia myös ukko ite Kaksonen eli josko tuosta esikoisesta ois apuaki jo jos sattuu kaksoset tulemaan :nailbiting::smiley-angelic006
 
Meillä ikäero tulee olemaan n. 2v 2kk. En kyllä tiedä miten esikoinen tulee suhtautumaan. Kovasti ainakin tykkää hoitaa omaa vauvanukkeaan, jospa se oikea vauvakin menis siinä sivussa. :joyful:
 
Mun esikko tyttö on syntynyt heinäkuussa 2013 joten tasan 6v tulee ikäeroa . Itse olisin aikaisemmin jo toivonut mutta olen saanut 2 km ja eronnut välissä joten ei mahdollista ollut.. Kerrotaan vasta kun kerrotaan muillekin! Odottaa niin kovasti pikkusiskoa joten saas nähdä miten mielensä pahoittaa jos on poika :angelic::grin
 
Täällä tyttö 2v6kk ja poika 1v5kk entuudestaan. Aivan ihana ikäero, ei mustasukkaisuutta tms. Kaikki mennyt tosi hyvin ja nyt ovat ihan parhaita kavereita. Nyt ikäeroa tulee sitten kuopukseen se 2v1kk niin jännä nähdä miten sujuu.
 
Ikäeroa nuorimpaan tulee 19 vuotta Ekat on tullut maailmaan nuorena ja tämä viimeisin nyt sit viime hetkillä. Mutta onpahan hoitajia omasta takaa
 
Esikoisen ja tulevan ikäero tulee oleen n. 4v7kk tarkoituksella jätettiin toisen teko myöhemmälle ku ukon suku täynnä kaksosia myös ukko ite Kaksonen eli josko tuosta esikoisesta ois apuaki jo jos sattuu kaksoset tulemaan :nailbiting::smiley-angelic006


Jos yhtään helpottaa niin kaksostaipuvuus tulee äidiltä. Mutta periintyy isältä tyttärelle

Itselläni on kaksoissisar ja mummollani on kaksoset lisäksi minulla on kaksoisrasite isältä. Tein joskus testi ja minulla on erittäin suuri mahdollisuus monikkoraskauteen ainut mikä laski pisteitäni oli pituuteni...
 
Ei nr huolet lapsista lopu vaikka olisivat minkä ikäisiä. Mun nuorempi, kohta 19 vuotias on ollut flunssassa viikon ja nyt ilmeisesti on munuaisaltaiden tulehdus. Asuu opiskelupaikkakunnalla, onneksi vanhempi tyttö omi juuri siinä lähellä kaverillaan käymässä. Sain viemään siskonsa sairaalaan päivystykseen. Bakteeri vaan on niin ärhäkkä, että jos nyt lähden itse ajamaan sinne saan kohtuu varmasti sen pöpön. Kahden vaiheilla mitä tehdä..haluaisi mennä sinne tueksi, mutta pelottaa samalla jos sairastuu itse. Ihan ok kunnossa tyttö on ja saa todennäköisesti antibioottikuurin ja kotiin mut silti. Onneksi on se isosisko siellä mukana. =/
 
Esikoinen on 9v ja kuopus 7v. Kovasti kyselevät milloin saavat pikkusiskon tai -veljen. :grin Raskaudesta kerrotaan vasta sitten, kun raskaus on pidemmällä ja ollaan käyty ultrassa.
 
Esikoiselta on kyselty, mitä sanois jos tulis vauva. Hän haluaa kuulemma mielummin marsun, koska vauvat puree ja on ilkeitä :D . On myös nähnyt vauvan vaatteita, mutta ei oikein käsitä koko asiaa ja ymmärrä miksi vauva olis äidin vatsassa. Ja herra on tosiaan 3 vuotias :)
 
Ekan ja tokan välillä 7v ja nyt olis 5v. Eikä olla viel kerrottu tulevasta kaverista, kun ei koskaan tiiä.. Mut sitten jossain vaiheessa..
 
Meillä tulis ikäeroa aika tarkkaan 3v. Esikoinen on syntynyt 29.7 ja nyt la 23.7. Saa vielä nähdä muuttuuko np-ultrassa la, kun varhaisultran mukaan la olis 27.7
 
Meidän poika on syntynyt 22.7 ja uuden la on tällä hetkellä 24.7 :p
 
Esikoisen on 3,5v ja kuopus 1,5v eli ikäeroa tulee vanhimpaan noin 4v ja nuorimpaan 2v :)
Kerrottiin alkuviikosta lapsille, pienin nyt ei vielä ymmärrä mut esikoisen oli hyvin mielin ja toivoo kuulema pikkusiskoa :)
 
Meillä esikoinen nyt 2v 1kk eli ikäeroa tulisi aikalailla 2v 9kk jahka kaikki menee hyvin.
 
Täällä ikäeroa tulossa 5v, 7,5v, 10v ja 12v. Lapset ei vielä tiedä, haluan odottaa nt-ultraan asti ennen kuin kerrotaan.
 
Takaisin
Top