Ikä?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nymeria
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä jo mummoikäinen [;)] 36v ja mies 37v. Kolmonen olis haaveissa. Yritystä takana jo reilu vuosi. Keväällä koimme keskenmenon rv19. Siitä toivuttuamme on uusi yritys aloitettu. Entuudestaan tytöt vm -00 ja -01

Täällä kohta 25v neiti (joo, olen jeesuslapsi, syntynyt 30.12) [:)] sekä 22v miekkonen menossa mukana.
Jostain syystä nimenomaan miehen lähipiirissä enemmän vauvoja tupsahdellut, vaikka siellä nuorempaa väkeä [:)]
Niin ja esikoinen olisi toiveissa..

Täällä 21v (kesäkuussa 2011, 22v) ja mies 23v (helmikuussa 2011, 24v), pikkukakkosta yritellään edelleen [:)] (tänään tasan 10kk ensimmäisestä keskenmenosta) [&o]

YK10

KP 22/33

Täällä on 19-vuotias kuumeilija, tosin joulukuun puolessa välissä tulee vuosi lisää. Ensimmäistä kuumeillaan, ja mies on täyttänyt 20 elokuussa. [:)]

Esikoinen syntyi kun just ehdin täyttää 21v ja siitä sarja tasaisesti kasvanut[:)]
Nyt minä 35,mies 37 ja ysi olisi toiveissa kevään aikana yrittämään[:D]

Ikää 22 v. minulla, että avokilla (eli vm. -88 ollaan molemmat). Ei varsinaista yrittämistä, mutta mies sanonut  tulee jos on tullakseen. Itse tosin otan tämän vähän enemmän tosissaan ja kuume onkin aika paha.. Mies ei niinkään "kuumeile". Yhdessä mietitty nimet valmiiksi lapselle/lapsille ja muuta mukavaa.  Ja huomaan muutenkin, että jonkinlainen valmistautiminen on miehellä alkanut mahdolliseen pian tulevaan isyyteen :)

Pillerit vasta jätin pois ja syy siihen oli se, että ei ne vain yksinkertaisesti minulle sovi (eri merkkejä kokeiltu yhteensä 6 v. ajan). Mies ei ollut halukas kondomiin ja sitten siihen tulokseen päädyttiin, että tulee jos tulee, tämä oli minulle aivan mahtava uutinen !  Seurusteltu ollaan semmoiset 5 v. [:)]

Minä olen 22 vuotias ja mieheni on 29v. Ollaan oltu yhdessä n. 5 vuotta. :)
Huhtikuussa vauva tulossa ja heinäkuussa ollaan menossa naimisiin.

Heissan!

Olen ite 22v, rakas siippani täyttää 31 ja naimisissa ollaan oltu reilu 3vuotta=)

Ensimmäistä työstetään;)

Onnea kaikille yrittäjille, odottajille ja tuoreille vanhemmille!!=)

Minä 20v (s. 1990) ja kumppanini 23v (s. 1987). Yhdessä olemme olleet kohta 3vuotta, ja siitä yhdessä olemme asuneet 2,5vuotta. Itse ole vakituisessa työssä, ja kumppanini valmistuu ammattikorkeasta ensijoulukuussa. Asumme omistusasunnossa, joka on tilava kolmio, joten tilaa ainakin olisi yhdelle uudelle perheenjäsenelle..

Kuumeilua on ollut itselläni jo reilu vuoden ajan.. Joulukuussa kumppanini vihdoin ilmoitti, että on valmis, ja ehkäisy jätettiin pois kokonaan silloin.. :) Kumppanini ei niinkään kuumeile, on enemmän asenteella "tulee sitku on tullakseen". Itselläni vauvakuumetta ollut sen verta kauan, että rupean olemaan jo malttamaton.. :-) Mutta koitan hillitä itseäni, ettei pukkaisi stressi päälle.. Hormanaalisen ehkäisyn ei luulisi enää vaikuttavan, kun sen jo lopetin 1,5vuotta sitten, minkä jälkeen käytimme vaan kortsua..

Nimiä olemme yhdessä pohtineet, ja tytön nimi on jo päätetty. Pojan nimi onkin ollut hankala, eikä millään ole mieleistä keksitty..emoticon

Nyt menossa kierrossa 27/29.. Jännityksellä odottelen, ja kaikenmoisia oireitakin on kehkeytynyt, mutta saapa taas nähdä, että kuinka kuviteltuja nekin on olleet.. emoticon
Vaikka oishan se ihana yllätys, jos menkkoja ei kuuluisikaan ja testi olisi positiivinen..emoticon

Itekin ensimmäistä kuumeilen, olen siis vm. -90 eli joulukuussa tuli 20 täyteen. Edellinen mies oli samanikäinen ja kihloissakin ehdittiin olla, mutta (nykyään ajattelen että onneksi) tiet erkani ja ehdin olla puolisen vuotta ihan omillani.

Nyt viime kesän lopulla kuitenkin kolahti, ensimmäisestä tapaamisesta asti ollaan yhdessä asuttu ja oltu, melkein 8kk. Aika on lyhyt, sen tiedän, mutta kumpikin kerran ollut kihloissa ja pitkässä suhteessa, joten turhia ruusunpunaisia kuvitelmia ei ole.
Vauva saa tulla milloin haluaa, mies täyttää kesällä 27 ja kovasti toivoo useampaa muksua ennen 30 rajapyykkiä :)
Vaikka itse koen olevani nuori, ei sinänsä huoleta koska suhteestamme olen varma. Ainut että meikäläisen vanhemmat ei tule hyväksymään jos vauva tulee, koska ei olla naimisissa eikä seurusteltu sataa vuotta. :)

Täällä on yksi 24-vuotias kuumeilija. Mies on 27. Mulla vaihtelevantasoinen vauvakuume ollut jo monta vuotta, mutta halusin naimisiin ensin. Kohta kaksi vuotta sitten mentiin kihloihin ja samalla mies paljasti, että olisi se vauvakin tervetullut. En meinannut uskoa onneani, kun siihen asti mies oli puhunut lapsista kuin ne kuuluisivat vain kaukaiseen tulevaisuuteen. :) Häitä juhlittiin sitten viime heinäkuussa viiden vuoden seurustelun jälkeen. Pillereitä söin vielä erinäisistä (nyt tuntuu, että tyhmistä) syistä joulukuulle ja nyt reilu kolme kuukautta oltu ilman. Nyt sitten vaan katsellaan, mitä tämä vuosi tuo tullessaan.. :)

Raskauduin ensimmäistä kertaa 42-vuotiaana, mies minua vuoden vanhempi kolmen lapsen isä. Nyt 43-vuotiaana olen onnellinen pienen keskostytön äiti!! Tyttö on nyt 6 viikon vanha ja voi hyvin.
emoticon 

Vau pikkuenkeli67!!! Onnea pikkutytöstä!! Varmaan olet onnesi kukkuloilla :)

Meillä minä kohta 29 ja mies just täytti 28. Esikoista odottelin 27 vuotiaana. Mies oli silloin siis 26.

Meitä on huhtikuisissa2011 useampikin yli 30v ensikertalainen, joten missään nimessä ei ole vielä myöhäistä!!

Itse olen 35 ja mies 41, ensimmäistä odotetaan ja muutama viikko olisi vielä edessä... Vauvakuumetta en ehtinyt sen koommin kasvattamaan, päätettiin viime heinäkuussa että "tulee jos on tullakseen" ja ekasta mahdollisesta lähti baby kasvamaan emoticon

Takaisin