Iho-ongelmat

march12

Jostain jotain jo tietävä
Miten teillä muilla, onko tullut iho-ongelmia?
Itselläni on aina ollut lähes virheetön iho, mitä nyt kuukautisten aikaan tullu muutama finni ja sillon tällön mustapäitä.. Mutta nyt, iho pintakuiva ja silti pukkaa pieniä finnejä kun viimestä päivää :D

Mitä puhdistusaineita tms suosittelisitte? Muita vinkkejä?

Hullukshan tässä tulee :D
 
Mulla kans on ollut tosi hyvä oikeastaan aina, mutta raskauden myötä on tullut finnejä kasvoihin, sekä yläkroppaan :/ Otsa ja ohimo alue on pahin, niissä on ihan vieri vieressä pientä näppylää. Ihan kuin jotain ihottumaa olisi. Posket taas on pintakuivat ja hilseilee, tähän ei taas tunnu auttavan mitkään kosteusvoiteet >:(

Itse en ole vielä löytänyt sopivia puhdistusaineita, joista olisi selvää apua iho-ongelmiin :( olen siis kokeillut vaikka mitä. Ehkäpä nämä näppylät ja finnit kestää sen aikaa kun vauva on syntynyt...
Itse pesen miedolla puhdistuaineella aamuin illoin ja käytän sopivaa kosteusrasvaa. Eipä mulla vinkkejä ole antaa, millä näpyt saisi kuriin.
 
o/
Mulla ei ole edes pahimmassa murrosiässä ollut iho niin huonossa kunnossa, kuin mitä nyt raskauden aikana. Naama täynnä pientä näppylää,ja satunnainen isompi joukossa, ja näiden lisäksi inhottavimpana näppylät yläselässä,ja rintakehässä :/
Mitään vinkkejä ei ole antaa, mutta vertaistukea löytyy :D
Sokokselta ostin sen pro activ-setin,mitä ostos-tv:ssäkin mainostetaan, ehkä aavistuksen auttoi, mutta ei niin paljon, että toiste melkein 70€ maksaisin kuukauden satsista.
 
Huhheijakkaa, täällä todellakin sama ongelma. Ei viimeksi ollut näin paha. Mutta lohdutukseksi voin sanoa, että mulla ainakin tais ensimmäisen kolmanneksen jälkeen viimeksi enimmät näpyt hävitä ihan itsestään. En nyt luvata voi, että kaikilta muiltakin lähtee, mutta luulis, että ne helpottaa suunnitteen samoihin aikoihin, kun muutkin alkuraskauden oireet :)

Eikös se sanonta kuulu, että pojat vie terveyden ja tytöt kauneuden? ;)
 
Mulla kanssa on taas alkannu naama taas kukkimaan. Viime raskaudessa kävi samoin. On se kumma kun teini-iässä oli aina joku maximissaan 2 näppyä ja raskaana sitten helähtää koko naama... =(
Mutta meikkivoiteeksi voin suositella Joe Blascoa.. kallistahan se on mutta toimii! Tosin kun sitä aloin viime raskaudessa käyttämään, niin en sen jälkeen oo sitä vaihtannu vaikka iho palautuikin normaaliksi.
Se pienen pieni purkki kestää kyllä puolesta vuodesta vuoteen...
 
Sama täällä! Tai no näppylöitä ei itsessään välttämättä oo sen enempää kun normaalistikaan, mutta jostain käsittämättömästä syystä mulle tulee megafinnejä (niinkun viime raskaudessakin), jotka tulehtuu, muuttuu valtaviks paiseiks ja niihin pitää hakea antibioottikuuri. :/ On nää hormonit kyllä toisinaan NIIIIIN ihania! Normaalisti näppylät katoo itestään..
 
Mulla kans iho kukkinu koko alkuraskauden :P En muista oliko esikoisesta, toisaalta mulla ollu aina pientä ongelmaa, ni en ehkä oo niin kiinnittäny huomiota. Ehkäpä meille kaikille näistä loppukesän "kukista" kärsiville on sitten tulossa tytöt, jos tuo Madien kirjoittama sanonta pitää paikkaansa ;)

Muoks. Niin, mä oon käyttäny Neutrogenan ihonhoitosarjaa. Ihan hyvä mun mielestä ja mulla ainakin jotenkin tehoaa. (tehoais varmaan vielä paremmin, jos jaksais joka päivä aktiivisesti käyttää :P)
 
Mulla kans otsa ja poskien sivut täynnä pientä näppyä. Esikoista odottaessa en muista et olis ollu mitää iho-ongelmia. Muistan kun esikoisen loppuraskaudessa ainakin ihanoin tasaista ihoani. Toivon mukaan nämä meidän naamat kaunistuu raskauden kääntyessä loppua kohti. :)

Minä kans liputan tuon Joe Blascon meikkivoiteen puolesta.. Älyttömän riittosaa nui pieneks purkiks. Kesä aikaan kyllä ei pahemmin tullu käytettyä mitää meikkivoiteita ja vähemmän meikkiäkin yleensä, mutta näi viileempien ilmojen tultua on jotenkin jaksanu meikatakin enemmän jos jonnekin on ollu menossa, kotona ollessa en kyllä jaksa nii ahkerasti naamaani laitella.
 
Mullaki ekassa raskaudessa oli alussa iho ihan hirveessä kunnossa ja tukka rasvanen koko ajan, vaikka normaalisti ei oo kumpaakaan ongelmaa. Tää kyllä liitty mulla pelkästään alkuraskauteen, en muista millä viikolla loppui, mutta kuitenkin loppuraskauden olikin iho tosi hyvässä kunnossa. Tässä raskaudessa ei oo naama ainakaan vielä puhjennut kukkaan, hiukset kyllä rasvottuu nopeasti...:) Katsotaan selviänkö ilman näppyjä, ja liittyiskö tohon vauvan sukupuoleen:) Mulla siis ensimmäinen tyttö... :) Eihän sitä oikeesti voi siitä mitään varmasti sanoa, mutta kiva arvailla!:)
 
Minulla on myös varsinkin olkapäät ja kaulan seutu täynnä näppyjä. Kasvoihin on tullut pieniä finnejä eikä niille voi mitään :/ puhdistan, kosteutan, rasvaan, kuorin.. ei auta.. esikoiselta mulla ei kyllä näin pahasti ainakaan ollut, ei ainakaan alussa meillä pitänyt paikkaansa et tyttö vie kauneuden :) saas nähdä, parin viikon päästä olisi siskon häät ja miten ihmeessä saisin kaikki hormoninäpyt sinne edes piiloon!
 
Takaisin
Top