Ihmisraunio...ko?

Marile

Oman äänensä löytänyt
Ehkä kuuluisi tuonne jurppii, potuttaa, pännii osioon...

Tässä kuitenkin vuodatusta pyynnöistä huolimatta:
Toisen jalan pohkeessa on ollut nyt melkein joka yö kauheat krampit...
Tänä aamuna huomasin, että huuleen on puhjennut yskänrokko. Pienimuotoinen hiivatulehdun on vaivannut jo muutaman viikon ja kummallinen aamupahoinvointi on palannut... ja...ja.... Helekatti vieköön, tunnen itseni siis todella viehätäväksi ja hehkuvaksi juuri nyt :( Pläääh.
 
Jos yhtään lohduttaa, niin tännekin puhkesi huuleen valtaisa herpes. Olo on sen aikana ihan kamala. Onneks on jo kuivumassa päin....
 
Täällä myös etovaa olotilaa nyt ollut muutaman päivän aikana ja järkyttävä väsymys..emoticon  mutta tää on niin tätä taas...näitä päiviä
 
Mä voisin heittää tähän ketjuun melkoisen valitusvirren mut jos toteaisin vaikka, että en oo istunut viikkoon kiitos trombosoituneiden peräpukamien, joita tyhjennettiin viikonloppuna päivystyksessä kirurgin toimesta! Jee jee...
 
Voi hitto, mähän taidan sitten olla elämäni kunnossa teihin verrattuna. Enpä taidakaan valitella omista oloistani yhtään mitään... Tsemppiä, enää 4 kk!
 
Mulla on nivuset, ranteet ja selkä kipeinä, päivästä riippuen, välillä ei pysty ees kunnolla kävelemään ja välillä sitten on taas parempia päiviä. Ja juuri toivuin virtsatietulehduksesta, niin tänään todettiin raskausdiabetes sekä kun kävin suuhygienistillä, niin ikenet ovat pahasti tulehtuneet ja verta vuotavat (johtuu raskaudesta + raskausdiabeteksesta).

Vali vali, mutta tämmöistä tämä nyt on tällä hetkellä. :D
 
Oi miten ihana valitusketju. Näitä oin hyvä käydä lukemassa välillä, kun tuntuu että itellä on muka kaikki huonosti :)

Mulla on nyt näiden edellisten lisäksi limakalvot toooodella kuivat, kuin saharan autiomaa. Kävin apteekista ostamassa jotain suojavoidetta, että katotaan auttaako...

Siis mitkä ihmeen peräpukamat..... trombo?? Täh? Apua, mua sattuu jo kun luin ton sun viestin :(
 
No mulla taas vaivana närästys. Joka nyt viime yönä äityi niin pahaksi että lääkäriinhän sitä oli lähdettävä aamulla kun oli yön yrittänyt renniellä selvitä.. Ja saikulla pari päivää kun ei noiden kipujen ja oksentamisen kanssa töihin pysty... Onneksi lääkäri antoi vahvempaa lääkettä joskohan se helpottais.
 
Muakin on alkanut viimeviikosta lähtien närästää aina iltapäivästä alkaen... Onneksi vaiva ilmenee ainoastaan silloin kun liikun ja touhuan jotakin, eli nukkumaan mennessä tai sohvalla kutoessa ongelmaa ei ilmene. :)

Mää oonistuin jotenkin reväyttään? toisen pakarani eilen aamulenkillä ja oon nyt yli vuorokauden kironnut jokaista askelta jonka joudun ottamaan ja varsinkin kyykistelyt ja kumartelut on ihan hirveitä. Pakko kuitenkin mennä joka päivä kolme kertaa koirien kanssa lenkille, vaikkei kävely tunnukkaan kivalta. Mutta kai tämä tästä ohi menee... Ainakin toivottavasti! :)
 
:) Valituksen aiheita: ainainen kärttyisyys, huoli ja stressi joka asiasta, närästys, kipuilut ja vihlaisut mahan seudulla, sen seurauksena liikunnan melkeinpä lopettaminen, pitää vaihtaa kylkeä monta kertaa yössä, kuuma!, nälkä...
 
Hermot on kiriällä tääläki, varsinki tuo kissa ärsyttää ku se on alkanu toden teolla valvottamaan ja häiriköimään yöaikaan. Vissiin haluaa valmistaa mua vauva-aikaan;) Lisäksi mua on alkanu stressaamaan hankinnat ku rahhaa ei hirviästi oo. Tällä hetkellä oon kaiken lisäksi työtön, sen siitä saa ku ylikouluttautuu liian spesiaalille alalle...  Vaatteita ja semmosta oon toki jo ostellu tuonne kaappiin aikasta paljon. Kalleimman hankinnan eli yhdistelmävaunut on onneksi äitini lupautunut ostamaan meille.

Nyt ku tuo mahaki on sitte parin viikon sisällä tuntuvasti paisunu, on tullu semmonen lievästi läsö olo. Pieniä sopeutumisvaikeuksia ku oon ollu iät ajat hoikka, vaikka just tätä vauvamassuahan mää oon oottanu. Ihanan ristiriitasta siiis:D Ja sitä läsöä oloa ei oo muuten mitenkään edesauttanu aina välistä kovastikkin vaivaava ummetus:P Muuten oon toistaseksi säilynyt suuremmilta vaivoilta, esim. selkä tai muut paikat eivät oo vielä vaivanneet:) Yölliset suonenvedotkin sain pois ku aloin popsimaan magnesiumlisää.
 
Täälläkin kaksi katti-mattia, ja työttömänä olen eli pikkuhiljaa vähän kerralla tullut hankittua tavaraa.
 
Mulla tuli vyöruusu jalkaan. Ainainen vaiva raskaana.. Ja viime viikonloppuna olin nukkunut jotenkin huonosti, että oikean käden ranne oli kaksi päivää todella kipeä. Maha on yhtäkkiä pölähtänyt tuohon eteen. Kaikki sanoo, että onpa pieni, jos jo jouluna aiot synnyttää, mutta mun mielestä se on valtava. Hengästyttää koko ajan eikä enää saa lattialta kunnolla poimittua mitä ikinä sinne pudottelenkin päivän aikana.
 
Takaisin
Top