Ihmeellinen kipu mahassa, osaako kukaan neuvoa?

  • Ketjun aloittaja vierailija90
  • Aloituspäivämäärä

Onko normaalia?


  • Kaikki äänestäjät
    2
V

vierailija90

Vieras
Heippa!

Mistäköhän mahtaisi johtua, että aina kun mahaani koskee, minulle tulee huono olo? Sama pätee siis paineltaessa mahaa, jos mahalle laskee pään, "puikkaa" mahaan ja myös jos makaan/nukun mahallani. Minulla on ollut näin aina, lapsesta saakka, tänään vain mies yhtäkkiä väläytti, ettei se olisi normaalia.

Voisikohan siis jokin olla vikana? En ole vielä käynyt missään tutkimuksissa, enkä voikaan käydä vielä hetkeen, joten ottaisin mieluusti vastaan mielipiteitänne, kiitos!
 
Suosittelisin menemään ihan lääkärin puheille kuin arvailla ja kysellä ei terveyden ammattilaisilta. :)
Alkoi myös kiinnostaa, mikset voi mennä hetkeen tutkimuksiin?
 
Kiitos vastauksestasi!

Samaa mieltä olen itsekin, mutta tosiaan, en voi vielä mennä tutkimuksiin, koska tulot ovat aivan olemattomat. Kuukausituloni eivät ole edes 1000e ja tutkimukset, klinikka maksut yms. ovat kalliita, enkä niitä mitenkään pysty kustantamaan.
 
Voisitko mennä ensin terveyskeskukseen, josta laittavat lähetteen erikoislääkärille?
Niistä toki lasku tulee, mutta ne on pieniä summia. Ne pienetkin summat tuntuu isoilta pienien tulojen kanssa.. suosittelen, varaamaan ajan, on se terveys ja oma hyvinvointi todella tärkeää.
 
Takaisin
Top