Ihana Joulu!

Meillä joulu alkaa yhteisesti riisipuurolla. Sitten pakataan auto ja lähdetään anoppilaan, matkaa 120km. Siellä vietämme aamupäivän/päivän, tyttö saa avata ensimmäiset pakettinsa siellä ja sitten syömmekin ensimmäisen jouluaterian. Täytyy muistaa syödä hillitysti koska sieltä siirrymme minun vanhemmilleni, ja siellä odottaa toinen kattaus :D vanhemmilleni tulee myöskin sisarukseni perheineen. Eli koko perheen voimin menee tämä joulu. Harmikseni nyt vasta huomasin että olenkin joulupäivän töissä, vaikka se jo aiemmin lupailtiin vapaaksi. En siis pääse tänäkään jouluna mummolaan viettämään joulua, hänkin asuu 170km päässä, niin ei ihan joka hetki tule nähtyä. Harmittaa kovin. Jospa ensi vuonna sitten. Ihanaa joulun odotusta kaikille [emoji173]️
 
Ihanalta kuulostaa teidän joulut, mä niin rakastan perhekeskeisiä jouluja ja muitakin perhejuhlia :)
 
512BE9C9-D2EE-4E1C-A265-4DDF8573ED2B.jpeg
Meille saa joulu jo tulla! Kuusiki laitettiin jo sunnuntaina, kun ei malteta odottaa!! :woot:
 
Meillä joulu vietetään tänä vuonna kotona. Normaalisti vuorotellen ollaan anoppilassa ja vuoroin meillä ja miehen vanhemmat tulee sitten meille. Viime joulu oltiin kotona ja nyt päätettiin myös olla koska mun olo on ollut aika vaikea kun supistuksia ja kipuja tulee niin herkästi.
Helpompi se on senkin takia kun voidaan päättää monelta pukki tulee. Meille se tulee jo klo 16 koska lapset normaalistikkin menee klo 19 nukkumaan, niin kerkeävät leikkimään ennen kun väsyvät. Anoppilassa jos ollaan niin se menee tosi myöhäselle kun heidän ruoka on niin paljon myöhempään ja pukki tulee aina ruoan ja jälkiruokien jälkeen. Miehen vanhemmat tulevat sitten käymään jossain vaiheessa.

Meillä on oikeestaan kaikki ruokia vaille valmista. Kuusi taisi tulla pari viikkoa sitten ja lastenhuoneeseen laitettiin eilen kuusi.

Mutta, vielä lumi puuttuu. Toivottavasti tulee ennen aattoa lunta :)
 
Takaisin
Top