Minäkin tulen tänne kertomaan oman tarinani. Olen 33v, täytän 34 ennen lapsen syntymää. Mulla meni vuodet kanssa opiskeluun, työntekoon enimmäkseen ulkomailla ja matkusteluun ja hauskanpitoon muutenkin aina sinne kolmeenkymppiin saakka. Nuorempana en ehtinyt uhrata ajatustakaan perheen perustamiselle tai lapsille, ne tuntu niin kaukasilta jutuilta eikä sitä sopivaa miestäkään ollut ikinä kuvioissa. Mieluummin reissasin ja hain kokemuksia ja elämyksiä maailmalta ja ajattelin, että ei niitä lapsia ole pakko hankkia.
Sitten iski kolmenkympin kriisi, jos nyt niin voi sanoa ja palasin Suomeen, opiskelin uuden koulutuksen tai kaksikin ja etsin töitä täältä. Samalla löytyikin sitten mies ja yhtäkkiä huomasinkin arvostavani ihan toisella tavalla naimisiinmenoa ja lasten hankintaa. Ajatusmaailma kääntyi 180 astetta. Ainoa ongelma vaan oli, että mies ei sitten ollutkaan ihan samoilla linjoilla mun kanssa, vaikka niin vakuuttikin ensin ja päädyttiin eroon vuosi sitten. Laitoin silloin omat arvoni järjestykseen ja mietin, mitä itse haluan.
Kauaa en ehtinyt yksin ihmetellä, kun uusi rakkaus ilmestyi kuvioihin vuoden vaihteessa ja se oli menoa sitten. Alusta asti puhuttiin, mitä elämältä halutaan ja koska ajatukset täsmäsi, niin asiat eteni vauhdilla. Muutettiin yhteen, mentiin kihloihin, tulin raskaaksi ja nyt ollaan menossa naimisiin ensi viikolla. Sain lopultakin kaiken haluamani ja ollaan molemmat superonnellisia.
Laskettu aika on päivää ennen miehen 36v synttäreitä, joten melkoinen synttärilahja sieltä on tulossa.