Hyviä vinkkejä äitiysvaatteista

Mä oon huomannu että äitiyslegginsit pitkän päivän aikana ei oikein tunnu hyvälle, tuntuu että se kangas vain rötköttää siinä mahan päällä ja maha tuntuu kauheen kiristävältä. Sit ku tuun kotiin ja laitan mun peruskollarit jalkaan, niin tuntuu paremmalta, kun ne on tiiviimmin kiinni ihossa, tai vähän litistää mahaa navan alapuolelta. Äitiyslegginsit taas vaan antaa sen mahan pullottaa ja maha erottuu paremmin. Ehkä ne kollarit tuntuu tukevammalta ja siksi paremmalta 🤔
 
Mun Bonprixin tilaus tuli kreivin aikaan, kun on jo tosi vaikea saada normitalvitakkeja kiinni mahan ympäri. Vähän jännitti, tuleeko oikean kokoinen takki, kun täällä oli keskustelua siitä, miten ne koot vaihtelee. Mutta mulla ainakin osuu nappiin sen kokotaulukon mukaan!
 
Mun Bonprixin tilaus tuli kreivin aikaan, kun on jo tosi vaikea saada normitalvitakkeja kiinni mahan ympäri. Vähän jännitti, tuleeko oikean kokoinen takki, kun täällä oli keskustelua siitä, miten ne koot vaihtelee. Mutta mulla ainakin osuu nappiin sen kokotaulukon mukaan!
Kiva kuulla että meni tilaus ja koko nappiin ☺️
 
Mulla kans ollu haasteita äitiyslegginsien kanssa - nyt on päällä H&M:n semmoset paksummat thermo-legginsit ja nää valuu tosi ärsyttävästi. En tiiä olisko pitäny ostaa yhtä kokoa pienemmät, mutta kun muut Hennesin legginsit ollu samassa koossa sopivia 🤨 Toistaiseksi Prisman House merkkiset äitiysleggarit on olla omalle kropalle parhaat, ja ne on vielä mukavasti ollu kaikkein edullisimmat 👌🏼
 
Seuraavaksi oisikin sitten hyvät imetysliivit tilauksessa. Lueskelin että Bravadon Silk seamless liivit oisi hyvät. Piti tosin laittaa raskauskeijun aspaan kyselyä koosta kun en ollut aivan varma. Mutta spekseinä, hyvät ja mukavat, pehmeät, ei paina liikaa, ei kaaritukia, tukee sopivasti normaali liikkeessä ja oisi vielä mukavat maatessa sohvallakin 😅👍 eli paljon hyvää tarttis olla. 🤪
 
Takaisin
Top