Hyviä ja halpoja nettisivuja!

leluponi

Satasella mukana keskusteluissa
Tänne voi jakaa hyviksi todettuja nettisivuja! Verkkokauppoja, sivuja joista löytyy tarpeellista tietoa, artikkeleita...
Itse olen mm. etsinyt hyviä kestoliivinsuojia ja yhdistelmävaunuja halvalla. Ja on muuten hidasta hommaa googlettaa ja vertailla. Kertokaas kokemuksianne! :)
 
www.jutta.fi
Sieltä löytyy yhtä jos toista, kestovaippaa ja vermettä, oisko ollu myös liivinsuojat ja kestositeet jne.  Jutan myymälä löytyy Helsingin Punavuoresta ja nettikauppa toimii myös,
 
Mikäköhän tässä taas on kun en Moonin kirjoitusta näe... emoticon

Edit: Arvasinhan minä että heti kun asiasta mainitsen niin taas näkyy emoticon
 
Vaunula
Vaunuja, rattaita, turvaistuimia, syöttötuoleja, sänkyjä ja pienempää hoitotavaraa yms. todella edullisesti.

Tuolta löytyy niitä kyselemiäsi halpoja yhdistelmävaunuja. Itse en ole tuota verkkokauppaa käyttänyt, mutta tuttujen kokemusten perusteella toimii hyvin. Meillä on tarkoitus tuolta tilata tuplarattaat ja uusi turvakaukalo, kunhan jaksan ne ottaa tänne säilytykseen. Toimituskulutkin suurimmassa osassa tuotteita kuuluu hintaan ja muutenkin toimituskulut ovat olemattomat, koska käyttävät Matkahuoltoa.

Ja löytyy muuten ihan myymäläkin Ilmajoelta, jos siellä päin sattuu asumaan.
 
Sisita, tuolta vaunulasta me ollaankin jo katottu, ja todennäköisesti sieltä ostetaan. :) Tiedän erään jolla on sieltä ostetut vaunut ja ovat kyllä hintaansa nähden todella laadukkaat!
 
huuto.net aina luotettava, löytyy kaikkea mahdollista suurella hintahaitarilla.
Me on ostettu sieltä melkeenpä kaikki.
 
Tämäpä hyvä aihe.
Minä olen etsiskellyt tori.fi ja huuto.net kaikenlaista lastentavaraa vaunuista huonekaluihin ja vaatteisiin. Olen tehnyt muutaman hyvän löydön tori.fi:stä, joten suosittelen.
Menenkin noihin yllä mainittuihin vaunuliikkeisiin tsekkailemaan :) kiitos kaikille vinkeistä.
 
Mamssi, meille on tilattu tuolta Babypandalta pariin otteeseen vaatteita ja ainakin toimitukset ovat olleet nopeita ja vaatteet ihan laadukkaita, enkä mitään vikaa ole missään huomannut vielä tähän mennessä.
Pari vaatetta kerrallaan kun olen tilannut niin ne on tulleet ihan kirjekuoressa, mutta pakattuna muovipussiin. En ainankaan mitään huonoa osaa kyseisestä liikkeestä sanoa. :)
 
https://www.facebook.com/#!/groups/annetaan/?ap=1
Facebookissa tommonen ryhmä missä annetaan, lahjoitetaan, vaihdetaan ja otetaan vastaan tavaraa.  Eli siellä voi ite kuulostella jotain mitä tarttee tai kattella mitä muilla on tarjottavaa samoin kuin hankkiutua itelleen tarpeettomista tavaroista eroon.  Raha ei liiku tolla palstalla, joidenkin tapausten postikuluja lukuunottamatta.  Paljon liikkuu myös lastentavaraa!

Justiinsa sain ison pinon kestovaippoja kahdella kahvipaketilla :)  Suosittelen!
 
Takaisin
Top