Kuulostaa kyllä, että epäilet yhä päätöstäsi. Muista, että päätös tosiaan on lopullinen, mitä teetkin. Uusi vauva ei kuitenkaan syntyisi vielä nyt vaan vasta useamman kuukauden päästä. Silloin teidän esikoinen olisi jo isompi ja kohta leikkikaveri hänelle saattaisikin olla kiva juttu. Rankkaa kahden pienen kanssa alku voisi tulla olemaan, mutta moni kaupunkin tarjoaa perhetyötä ja Suomessa lapsiperhe saa myös hyvin tukia, joten apua kyllä on saatavilla. Aborttiin liittyy koplikaation riski, jos kohtu ei tyhjene kunnolla, tulehtuu jne. Riski on siis jäädä lopulta vain tämän yhden lapsen kanssa, ja kannattaa myös olla varma, ettei sitten katkeroidu miehelle ja jää lopulta ilman häntäkin. Itse en voisi elää miehen kanssa, joka painostaisi minua tuollaiseen enkä kyllä itsenikään kanssa sen jälkeen. Jos taas äidin mieli järkkyy niin onko sekään oikein sitä yhtä lasta kohtaan. Enemmän lapsi mahtaa siinä kohti kärsiä, kun jakaessaan huomion pikkusisaren kanssa. No tärkeintä on kuitenkin olla itse täysin varma päätöksestään ja hyväksyä kaikki, ettei sitten tarvitse murehtia ja olla katkera myöhemmin. Paljon tsemppiä päätöksen tekoon!