Hyödylliset sovellukset

Viirivehka

Vauhtiin päässyt keskustelija
Elomammat 2017
Lokakuiset 2021
Ajattelin että voitaisiin yhdessä listata hyödyllisiä sovelluksia raskausajalle. Itse olen käyttänyt seuraavia:

CosmEthics: Sovelluksella skannaat kosmetiikkatuotteiden viivakoodit ja voit näin etsiä turvallisempia kosmetiikkatuotteita. Valitset vaan sinulle sopivat listat aineista, joita haluat välttää. Maksullisessa versiossa ilmeisesti suoraan lista raskausaikana vältettävistä kemikaaleista. Itse olen lisännyt vältettävät kemikaalit ilmaisversion listaani.

Ovia Pregnancy: Raskaussovellus. Tarjoaa tietoa sikiön kehityksestä ja raskausden kulusta sekä oireista. Vertaa viikottain sikiön kokoa joko eläimeen, kasvikseen, leivokseen tai esineeseen. Mun sikiö on tällä hetkellä maaoravan kokoinen :love017

Mitä hyödyllisiä sovelluksia te muut olette löytäneet?
 
Clue - ensisijaisesti kuukautiskierron ja ovulaation päuvittämissovellus, mutta lisättävissä paljon muutakin

280 days - raskaussovellus jonka formaatista itse pidän, voi pitää päiväkirjaa ja painokäyrää yms..
 
Oviasta löytyy myös hyödyllinen ja helppokäyttöinen ruoka-ainelista, jollaista toivoisi myös Eviralta ym.
 
Onko muilla tuota Vauva Odotukseni sovellusta? Onko ollu tänään vikaa sen toiminnassa?? Oon ihan koukuttunu tuon päivittäin vaihtuviin lauseisiin ja ärsyttää kun ei ole koko päivänä toiminu!
 
Ruusa, mulla ei myöskään toiminut Odotukseni eilen ollenkaan. Nyt näytti kuitenkin pelittävän taas!
 
Latasin eilen baby Heartbeat listener, ja koetin kuunnella vauvan sykettä. Aika epätoivoista mutta luulisi toimivan kun oma syke kohdalla kuuluu hyvin. Ei vaan oikein tiedä missä kohdassa vauva on. Pakko kokeilla tänään uudelleen :)

Kyllä kesti, mutta vihdoin viimein löyty vauvankin syke woop
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top