Husin lapsettomuushoitojen jonot

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuutikki36
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi @Kali oon tosi tosi pahoillani että oot tälle puolelle joutunut💔
Mä komppaan kanssa edellisiä, tieto voi lisätä tuskaa, mutta se myös helpottaa. Me haettiin Feliltä kanssa lähete ja tehtiin parit inssit siellä, kun jonotettiin ensikäyntiä husille. Mutkia meidänkin matkassa oli, mikä hidasti entisestään tätä polkua, mutta parhaassa tapauksessa just joku pieni asia voi korjata teijän tilannetta ja saisitte oman pienen vihdoin syliin asti💗

@Pantis
Meillä ainakin oli ihan perus 45 min aika. Luulen että ollaan Tilkankin mielestä toivoton tapaus ja yrittävät hienovaraisesti viestittää että lähtekäähän vittuun jonosta. 😂

@Kali
Mun käsittääkseni yleensä ei lasketa keskenmenoiksi "raskauksia", joissa testiin tulee hailura ja tämän jälkeen normaalit kuukautiset normaaliin aikaan. Oman jaksamisen, rahan ja ympäristön vuoksi kannattaa testaaminen jättää siihen kun kuukautiset ovat oikeasti myöhässä. Valitettavaa että olet palannut keskuuteemme.

Me saatiin Helsingin alueella aika ihan vaan laittamalla Maisassa viestiä. Tämän jälkeen saatiin viikon päähän aika terveysasemalle (kummallekin), missä kyseltiin päihteiden käytöstä ja tupakoinnista ja mulle tehtiin muutama labralähete (mm. klamydia). Tilkalla kesti jonkin aikaa hyväksyä lähete, ja sieltä haluttiin tutkia kuppa ja kuusi muuta sekä siemenneste ja AMH.

@Pantis
Meillä ainakin oli ihan perus 45 min aika. Luulen että ollaan Tilkankin mielestä toivoton tapaus ja yrittävät hienovaraisesti viestittää että lähtekäähän vittuun jonosta. 😂

@Kali
Mun käsittääkseni yleensä ei lasketa keskenmenoiksi "raskauksia", joissa testiin tulee hailura ja tämän jälkeen normaalit kuukautiset normaaliin aikaan. Oman jaksamisen, rahan ja ympäristön vuoksi kannattaa testaaminen jättää siihen kun kuukautiset ovat oikeasti myöhässä. Valitettavaa että olet palannut keskuuteemme.

Me saatiin Helsingin alueella aika ihan vaan laittamalla Maisassa viestiä. Tämän jälkeen saatiin viikon päähän aika terveysasemalle (kummallekin), missä kyseltiin päihteiden käytöstä ja tupakoinnista ja mulle tehtiin muutama labralähete (mm. klamydia). Tilkalla kesti jonkin aikaa hyväksyä lähete, ja sieltä haluttiin tutkia kuppa ja kuusi muuta sekä siemenneste ja AMH.
Niin tiedän sen että ne lasketaan kemiallisiksi valitettavasti, mutta kaikissa no yhdessä oli että kuukautiset alkoivat melkein ajallaan, siitä oli vaikea sanoa koska ekan keskenmenon jälkeinen kierto. Mutta niissä kahdessa muussa kemiallisessa kuukautiset toisessa viikon myöhässä ja toisessa muutaman päivän. 😔 En tiedä kuinka myöhään pitäisi testata kun ristiriidassa se että mun pitäisi kilpirauhaslääkkeen annostusta mahdollisimman aikasin nostaa jos raskaana.

Takaisin