Hupsuimmat kikka kolmoset

Suskikitten

Näppärä viestien naputtelija
En tiedä oliko tästä keskustelua, mutta aattelin viritellä.

Elikkäs mitä hupsuutta ootte kokeilleet vauvan saamiseksi? Onko poppakonsteja, joilla yritetty saada tyttöä tai poikaa?

Itsellä hirveä kuumeilu tulla raskaaksi ja rehellisesti tässä vaiheessa oon aikalailla valmis kokeilee mitä vain. Kuppitalletus/muumimukimenetelmä meni hetki sitten kokeiluun, koska ei ole oikein haliolot vaikka ”aikuisten vapaa-aikaan” olisi ollut mahdollisuus lapselta. Tyttöä yritetään lotota sen avulla että koetetaan saada talletus aikaiseksi hieman ennen kuin LH ovulaatiotikku näyttäisi merkkiä.

Greippimehua minäkin aikoinaan esikoista yrittäessä join. Siitä puhuttiin siihen aikaan kuumeiluketjuissa vähintään yhtä paljon kuin nyt gelee royalesta. Raskaus tosin sai alkunsa kierrosta, jossa en sitä juonut. 😃 Toinen mistä siihen aikaan puhuttiin oli omenaviinietikka. Sen kuitenkin jätin väliin.

Oon luullut, että greippimehulla tähdätään vaan tyttöön 🫣

Ensimmäistä yritettäessä vannoin sen nimeen, että talletuksia on joka päivä kahden viikon ajan ja jalat kattoon sen jälkeen vartiksi 😅 En muista teinkö ovulaatiotestejä. Tuli tyttö. Raskausvitamiineja olin syönyt.

Toista yritettäessä sama ja lisäksi tein ovulaatiotestejä. Tallettelut oli ajoitetumpia ja jalat kattoon siinäkin. En muista söinkö Gelee Royalea siinä kkm johtaneessa raskaudessa vai siinä sen jälkeisessä tärpissä joka johti lapsen syntymään. Poika tuli.

Kolmatta yritän eri kumppanin kanssa nyt ja tässä olen syönyt raskausvitamiineja useamman kuukauden ennen yritystä, sitten nyt aloitin myös omega3-kuurin ja olen muutenkin syönyt enemmän. Ihan normaalia ruokaa ja herkkujakin tämän kierron alusta asti. Ja jalat ylös-tekniikka myös käytössä, sekä puikko-, liuska- ja sylkiovulaatiotestit.. Lisäksi melatoniinin heti kp1 aloitin. Nyt en vaan uskalla tehdä raskaustestiä 😆

Ikää tullut lisää, niin tarttee kokeilla kaikki vippaskonstit heti ekalla yrityskerralla.

Miten tän pitäis auttaa? 🤭

Mä oon nyt tässä kierrossa vetänyt greippiä syöden ja juoden. En kylläkään ihan joka päivä, eli ehkä ei vaikutakkaan niin kuin "pitäisi". 😜
Itse joskus luin että syksyisin kuulemma laitettaisiin enemmän aluille kaksosia, epäiltiin liittyvän melatoniinin määrään että se jotenkin irrottaisi munasoluja enemmän.

Tiedä sitten. Nukkuminen ja laadukas uni yleisesti luulisi helpottavan lasten saantia 😁

Miten tän pitäis auttaa? 🤭

Mä oon nyt tässä kierrossa vetänyt greippiä syöden ja juoden. En kylläkään ihan joka päivä, eli ehkä ei vaikutakkaan niin kuin "pitäisi". 😜

Hyvä kysymys 😅 Siihen että saisin nukuttua ja täten olisi vähemmän stressiä. Löysin myös Googlesta tietoa, että melatoniini vähentäisi elimistön oksidatiivista stressiä. Sillä on antioksidanttisia vaikutuksia.

Myös jotain on tutkittu, että hedelmöityshoidoissa sillä voisi olla positiivisia vaikutuksia, mutta tästä löytyy myös muunlaista kantaa 😅 Älkää ottako vakavasti. Voin huomenna etsiä lähdettä josta sitä luin. Yleisesti ottaen sitä ei suositella pitkäaikaisesti eikä raskausaikana.

Muokattu viimeksi:
Vähän kaikkea on tullut kokeiltua; royal geleet (ei ole mun juttu), Q10, tummaa suklaata pari palaa päivässä (väh 60%), toki tuo pylly ylös asento, siveydenpuu-uute (oli jo esikoista yrittäessä käytössä), myo-inositol kun on ollut vähän viitteitä insuliiniresistenssistä, punkkua pieni määrä luteaalin aikaan päivittäin ja nyt on greippimehu käytössä.
Vielä olisi kokeilematta yskänlääke, johon näyttää osa jenkeistä vannovan.. 🤣

Vinkkinä niille jotka aikoo kokeilla greippimehua et saattaa sit IBS/herkkävatsaisilla aiheuttaa kaikennäköistä vatsavaivaa 🥴 saa nähdä rauhoittuuko tästä vai lopetanko kuurin kesken 😆

Greippimehusta muistin muuten vielä. Jos haluatte kokeilla sitä JA teillä on jokin lääkitys, tarkistakaa ensin lääkkeen pakkausseloste. Joissakin lääkkeissä on ukaasi, ettei saa juoda greippimehua. (Ei hajuakaan miksi, mutta en lähtisi kokeilemaan mitä tapahtuu.)

Takaisin