Huono päivä

squiik

Satasella mukana keskusteluissa
Noin lyhykäisyydessään ärsyttää tänään:
 
-KAIKILLA muilla on uutuuttaan hohtavat vaunut/rattaat, joista saa muunneltua vaikka mitä ja mulla on käytetyt, vanhat ja halvat ISOT vaunut
-rahat ei riitä mihinkään ja pitkään aikaan ainoa hemmotteluhetki (hieronta) piti perua, kun laskujen jälkeen ei jäänyt juurikaan rahaa
-ei tule myöskään kysymykseen, että pääsisin kampaajalle piiiitkään aikaan
-koira pitäisi viedä eläinlääkärille, koska sillä on ihottumaa ja selvästi ikävä olla ja rahat ei riitä
-Nyytti on tänään puklannut kaksi kertaa itsensä läpimäräksi, eikä huono äiti (=minä) edes heti huomannut
-kaupungilla ollessa tuli taas maitokonefiilis, kun yhtäkkiä huomasin, että keskellä Kamppia maitoa valuu paidan läpi kengille (liivinsuojuksista huolimatta)
-raskauskiloja on vielä ihan liikaa jäljellä
-itkettää ja v*tuttaa kaikki
 
Ja joo, huomenna on uusi päivä ja tiedän ihan tasan, että on turha valittaa, kun periaatteessa kuitenkin kaikki on hyvin (ja ne vaunutkin on ihan hyvät...ja joo, mieskin voi maksaa eläinlääkärin) [8D]
 
Rahanpuute on kyllä välillä niin pyllystä! Järjellä ajateltuna toki vauvalle saa vaikka mitä (ja hyväkuntoista tavaraa) käytettynä, eikä kaiken tarvitse olla uutta. Välillä vaan tulee suunnattoman paha mieli, kun ajattelee, ettei halutessaan voi ostaa pikkuiselle "vain parasta" vaan joutuu koluamaan kirppiksiä.
 
No, itsehän olen raha-asiani huonosti hoitanut, joten turha valittaa. Harmittaa vain, kun on kouluttautunut, eikä ole saanut oman alan hommia, joista maksettaisiin enemmän kuin p*skaduunista ja samalla sitten olisi varaa ostaa vauvallekin välillä vähän hienompaa tavaraa.
 
Onneksi meilläkin anoppi on ostamassa pinnasänkyä ja tällä hetkellä on käytössä mun vanha kehto, jonka isä kunnosti nyytille...
 
Mun mielestä on ihan turhanpäiväistä ostaa kaikki uutena, kun hyvää saa käytettynäkin... toki on tavaroita jotka jo ihan turvallisuussyistä uutena ostaa. Hienoa ja hyvää tavaraa saa käytettynä, niin miksi laittaa hirveitä summia että vois uutena ostaa. [:)]
 
Juu, järjellä ajateltuna kannattaakin ostaa käytettynä ja säästää paaaaljon rahaa ja näin olen toki tehnytkin -  ja tehnyt oikein hyviä löytöjä. Välillä vaan nyppii, ettei periaatteessakaan PYSTY ostamaan uutena tavaraa, JOS haluaisi, kun ei ole rahaa...
 
Joo, on vähän tunteet pinnassa [8D]
 
Mies halusi sammuttaa valot kahdenkeskisen hetken aikana.
WTF.

Mies ei ole suunnitellut mun syntymäpäiväksi mitään eikä sille ole väliä missä se vietetään.
WTF.

Onpa kurja olla.
 
Hajoo kohta pää...

Nyt sapettaa mm.
- on loma ja ei aikaa lähteä minnekään (en ole saanut tehdä mitään oikeaa "lomajuttua" koko lomana... aina on jotain muuta...)
- on loma ja ei rahaa lähteä minnekään
- haluaisin jo jopa takaisin töihin.. lomalla, eli asiat on todella huonosti [:o]
- en pääse täältä ukkelin kotoa pois, kun sen poika tulee kohta koulusta ja itse liitelee exän asioilla maailmalla
- sen poika tulee kohta koulusta ja aloittaa sen iänikuisen "leikitään", "leikitään" ruikutuksen. Mitään se ei tee ilman toista ihmistä... Miten minä olen aikoinani niin paljon osannut yksin leikkiä... pentele...
- viime viikolla piti yksi kissani lopettaa ja toinen on nyt sairaana, en pääse edes sen kanssa kotiin vaan täällä nyhjätään...
- olin jo eilen sen pojan kanssa kahdestaan täällä...
- ei ole varaa mihinkään
- asuntoasiat ei selviä, ei sitten millään... ja se exä vitkuttaa tämän talon kauppoja niin ei päästä omaa yhteistä hankkimaan (on vitkuttanut jo yli vuoden[:'(])
- täällä ei ole MITÄÄN oikeaa tekemistä ja kotonani olisi ainakin miljoona asiaa...
- nälkäkin on ja mikään ruoka täällä ei maistu...
- en jaksa yhtään mitään ja itkettääkin , vaikka en IKINÄ itke...
- heräsin aamulla ja raskausoireetkin oli hävinneet (heti tuli mieleen että nyt se sitten meni, juuri kun olin saanut sen hyvän uutisen lapsivesitutkimuksesta...)
- kun pelkäsin sitä lapsivesitulosta päätin että sen jälkeen nautin raskaudestani ja nyt sitten aloitin pelkäämään sitä rakenneultraa...
- haluaisin lähteä kaupoille katselemaan jotain kivaa tuolle masuasukille, mutten pääse... eikä kyllä oikein uskaltaisi vielä ostaakaan, jos se toisi huonoa onnea... ja ei kyllä ole varaakaan...


Kivahan se on, että yleensä se poika tykkää minusta (paitsi palattuaan äitinsä luota käymästä...) mutta aina ei vaan jaksa... ja se ukko perhana... uskookohan se vielä juoksevansa sen exän asioilla sen jälkeen kun olemme ehkä yhteen muuttaneet...

Kun se sieltä tänä iltana palaa voi olla varma että minä lähden omaan kotiini ja PYSYN SIELLÄ!!!!
 
Mentiin naimisiin 1,5kk sitten mutta häämatka päätettiin jättää myöhemmälle kun esikoisemme on niin pieni vielä mutta oli tarkoitus olla yksi ilta kahden ja käydä itseämme hemmottelemassa kun mieskin oli sen 2 viikkoa lomalla. Viikko meni ja kysyin:
-Millon mennään?
--Liian kallista (asia oli sovittu jo aikaa ennen häitä)
--samalla hinnalla pääsee viikonlopuks ulkomaille
-Ihan sama kun ei me voida nyt lähteä!
--Mut sillä pääsis pitkäksi viikonlopuksi johonkin kaupunkilomalle
-Niin sit kahden vuoden päästä vai? Onko sulla sitten jotain muita ehdotuksia miten viettää minihäämatkaa kahden?
--No en mä tiedä.

Toinenkin viikko meni eikä sit mitään tapahtunut. Olla möllötettiin kotona tai muiden nurkissa kun oli niin kuuma.

V*tuttaa!

Mies sit lupas et kehittää jotain. Mut tähän päiväänkään mennessä ei ole mitään merkkejä ollu. Oon kyselly sillon tällön ja kertonu kuinka iso juttu se mulle olis ja aina vastaus -En mä ole ehtinyt [:@][:@] Kerran vastas että no mulla oli suunnitelma ja olen mä vähän katsonut mut ei niistä ole tullut mitään. Onneksi sillä ei ole iltaisin aikaa vaikka sen tilalla kun kattoo simpsoneita kun poikakin menee jo seiskan aikaan yöunille...Tai viikonloppusin kun ollaan kotona...
 
Takaisin
Top