Huono omatunto seksistä

Vicia92

Silmät suurina ihmettelijä
Olen rv 30+2, ja seksi miehen kanssa on ollut lähestulkoon kokonaan tauolla ensimmäisen kolmanneksen jälkeen yhdyntäkipujen vuoksi. Yhdessä vaiheessa onnistui vielä suht ok liukkarin kanssa kyljellään tai takaapäin, mutta nykyään niissäkin on todella kivuliasta:sorry: Tuntui pitkään tosi pahalta miehenkin puolesta.

Tänään innostuttiin sitten kokeilemaan taas, mitäpä tässä on menetettävääkään. Ainoa asento mikä tuntui hyvältä oli lähetyssaarnaaja, joka oltiin jätetty pois repertuaarista, kun sitä ei ilmeisesti oikein suositeltaisi:banghead: Olen tässä nyt vähän kahden vaiheilla. Onkohan se seksin turvallisuus niin asennosta kiinni, olisi niin mukava kyetä taas olemaan miehen kanssa normaaliin tapaamme läheisesti :smiley-ashamed004 Vauvan ehdoilla tietty mennään, mutta ei tullut kipuja tai vuotoja, niin ei kai se niin vaarallista sitten olisi:confused005
 
Ei ole vaarallista, ellei satu tai pahalta tunnu. En muista kuulleeni, että lähetyssaarnaaja olisi kielletty tai ei suositeltu, niin kauan voi varmasti siinäkin olla, kun ei tunnu huonolta. Täälläkin on noilla viikoilla vielä oltu ja lapset kunnossa :grin
 
Täällä oli seksiä ihan alusta viimeisille viikoille asti ja lähetys-saarnaaja oli itsellä hyvä asento. Lopussa sain supistuksia ja luulen, että edisti vaan synnytystä kun oli paikat valmiiksi auenneet. :happy:

Ne pienet supistuksetkaan ja tuntemukset ei ole yleensä vaarallisia ja niin kauan kun hyvältä tuntuu niin kannattaa tehdä.
 
Täällä jäi ehkä noin rv32-33 lähtien lähetyssaarnaaja-asento pitkän sinnittelyn jälkeen pois valikoimasta, koska selällään ollessa vatsa painoi suuria verisuonia ja tuli huono olo. Lisäksi vatsa alkoi olla tiellä toden teolla ja selällään ollessa supisteli paljon.

Onneksi keksittiin loppuajaksi muita asentoja, vaikka harmitti tuosta ls luopuminen. Selällään nukkumistakaan ei suositella raskaana ollessa juuri tästä syystä. Vauvan verenkierto saattaa vaarantua. Mutta jos ei tullut mitään oireita, niin sitten varmaan vaan hiiohei huiskimaan :happy: Kannattaa seurailla tilannetta vielä mihin etenee.
 
Takaisin
Top