Huolettaako sinuakin koronan vaikutus raskauteen?

Joannina

Oman äänensä löytänyt
Olen raskaana vk 11. Koko alkuraskauden olen ollut paniikissa, eikä auta että tiputteluvuotoa on tullut vk 6 alkaen. Ja nyt korona tähän lisäksi. Olen riskiraskaus ja kaiken lisäksi riskiryhmää koronan suhteen. Tämä pieni vauvan taimi on niin rakas minulle että menetyksen pelko on ajoittain lamaannuttava. Koitan olla positiivinen ja keskittyä muihin asioihin. Miten te pärjäätte, oletteko huolissanne? Tiedättekö mitään faktaa koronan vaikutuksista alkuraskauteen?
 
Muokattu viimeksi:
Heippa. Minulla töihin paluu ajankohtainen parin viikon päästä. Olen nyt vuosilomalla. Kyllähän se kieltämättä pelottaa ja ajoittain ahdistaakin miten tartunta vaikuttaisi sikiöön tai ylipäätään raskauteen. Minulla rv 13+4. Parasta mitä vauvalle voi nyt tehdä on koittaa olla murehtimatta ja stressaamatta ja toivoa parasta. ❤️ Vaikka se tässä suomen tilanteessa hankalaa onkin. Voimia sinulle. ❤️
 
Muokattu viimeksi:
Toivottavasti työhönpaluu sujuu hyvin tästä kaikesta huolimatta ❤️ Onneksi ei ole vielä kuulunut uutta tietoa että olisi raskaudelle kovin vaarallinen...
 
Takaisin
Top