Huoleton huhtikuu

Naisen mieli ja keho on kyllä ihan käsittämätön juttu. Mulla ei oo vieläkään alkanu menkat ja vaikka tiedän että mahdollisuus siihen että olisin tullu uudestaan raskaaks on käsittämättömän pieni, lähes olematon, ni muutomana päivänä olen olevinaan ollu tuntevinani vauvan liikkeitä massussa! Huh! ja sitten taas muutomana päivänä ollu ihan semmoset olotilat et menkat alkais hetkenä minähyvänsä...
Täytynee käydä jossakin välin ostamassa yks testi ja todeta et menkat alkaa samana päivänä.
 
Mäkin välillä tunnen selkeitä potkuja ja muutaman kerran oon meinannu ostaa testiä muistakin "oireista" ihan mielenrauhan takia. Mut en oo halunnu lähtee siihen kun sit varmaan tekisin kerran viikossa testin. Hassuu kun samalla mies saattaa välillä kysyy et ooks varma ettet oo raskaana ja pyytää testaamaan, niin siihen vastaan aina tomerasti että en taatusti ole, kyllä nainen tietää kun on raskaana! :D ja sillon uskon itsekin siihen ihan kybällä, kun mies kehtaa mennä epäilemään mun tietoutta oman kehoni tapahtumista. Vaikka eihän sitä välttämättä tietäiskään..
 
Mulla on kyllä pari viikkoa tuntunut että ne joulukuun jälkeen kadoksissa olleet menkat tulisi. Eivasn vieläkään tuu vaikka tuntuu. Koskee vaikka mihin ja valtavat finnit on vallanneet päänahan ja naaman, kroppa tuntuu olevan ihan sekaisin. Mutta tämä nyt kai kuuluu tähän kun imetys loppui parisen viikkoa sitten :/
 
Haamupotkuja täällä myös! Kuulemma asiaankuuluva juttu raskauden jälkeen. Aika friikkiä.
 
Takaisin
Top