Huolet ja murheet

Minkälaiset dopplerit teillä on? Mietin, pitäisikö itsekin hankkia.. :)
 
Mulla JPD-100B, se on vissii aika suosittu. :)
 
Mulla on JPD-100S6 eikä mitään tietoa miten eroaa edellisestä.
 
Hyvä, kun puhuitte dopplerista. Innostuin itsekin kokeilemaan ja jee! Löysin sykkeen! Hetkeksi, muutamaksi sekunniksi, ja sitten se katosi. Mutta ei siitä hevosenlaukasta voi erehtyä. :Heartred Nyt 10+3. Esikoisesta löysin paljon aikaisemmin ja helpommin, muistaakseni jo 8+jotakin. Se oli helppo löytää, kun anturi piti vaan laittaa keskelle alas, ja pieni kallistus vasemmalle. Tää onkin sitten tykännyt olla piilossa. Löytyi nyt oikeasta "nurkasta" istukan(?) suhinan lähettyviltä.

Mulla on käytössä JPD-100S6. Hommasin tän esikoista odottaessa mielenrauhaksi, kun silloin raskauduin heti keskenmenon jälkeen. En ole katunut tätä ostosta yhtään. :) Ja vinkkinä kaikille uusille käyttäjille, että ei tarvi tuhlata rahoja ultraäänigeeliin. Esim. Aloe Vera -geeli toimii myös, ja tulee samalla rasvailtua mahaa. :joyful:
 
Mulla toimi ihan vedelläki. :D Ostin käytettynä dopplerin ja siinä tuli puol pulloo geeliäki mukana, kokeilin myös aloeveraa mut vähä huonommin kuulu ku uä-geelillä, ainaki sillon alussa. Nyt tosiaan kuuluu ku vähä kostuttaa ihoa veelläki.
 
Liukuvoide toimii myös :D

Mä en muista mikä mun dopplerin malli on, mutta semmonen sauvallinen sekin on. Tilasin sen ebaysta kuopusta odottaessa.
 
Liukuvoide toimii myös :D

Mä en muista mikä mun dopplerin malli on, mutta semmonen sauvallinen sekin on. Tilasin sen ebaysta kuopusta odottaessa.
Hyvä vinkki tuo liukkari, täytyy kokeilla! Kosteusvoiteella olen tähän mennessä kuunnellut, mut seuraavaksi tuo testiin jos onnistuis paremmin..
 
Tänään lääkäri kommentoi tsh arvon ja on ok. Kyllä helpotti mieltä kun ei siitä tarvii olla huolissaan. Mä pistin mamma vitskut tauolle ja syön vaan foolihappoo kun mamma vitskuissa on piotiinia ja se saattaa laskee arvoo. On kyl sydämen tytykytys vähentynyt.
 
Jostain syystä mulle iski jäätävä keskenmenon pelko ja yleinen epävarmuus eilen. Työkaverilla oli keskenmeno, ja oli kuitenkin mua kuukauden edellä. Nyt oon itsekin ihan varma, että kaikki ei ole hyvin ja jokin on vialla. Sydänäänet sain kerran muutamaksi sekunniksi kuuluviin dopplerilla n. viikko sitten, mut sen jälkeen ei ole onnistanut. Tää on nyt todella hermoja raastavaa. Kuulostelen jokaista kehon vihlausta ja panikoin. Nt-ultraan on vielä viikko, ja nyt tää aika kyllä matelee!
 
Mun huoli vaan jatkuu. Vieläkään en ole uudestaan löytänyt sydänääniä dopplerilla. Olo on todella epävarma. Nt-ultra ensi tiistaina, ja tää odotus on ihan hirveetä. Tuntuu kuin tuomiota odottaisi. :sad015
 
Mun huoli vaan jatkuu. Vieläkään en ole uudestaan löytänyt sydänääniä dopplerilla. Olo on todella epävarma. Nt-ultra ensi tiistaina, ja tää odotus on ihan hirveetä. Tuntuu kuin tuomiota odottaisi. :sad015
Toivottavasti kaikki olisi kuitenkin hyvin, kovasti voimia ultran odotukseen. ❤️
 
Epäilykset osoittautuivat oikeiksi, ja meille ei nyt valitettavasti tule jouluvauvaa. :sad001
 
Tämmönen vinkki että dopplerilla kuuluu täydellä virtsarakolla paremmin sydänäänet.
 
Takaisin
Top