Hunaja ja yskä

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Kokemuksia hunajasta yskänhoidossa? Onko tavallinen hunaja vai apteekissa myytävä yskänhunaja parempi?
 
Ihan tavallisella hunajalla olen yskää hoitanut. Hunajaa ja teetä niin helpottaa vähäsen karheaa kurkkua 😊. En muuten tiennyt, että on edes olemassa jotain apteekkihunajaa 😅.
 
Mä olen sekoittanut hunajaa sekä jotain yrttitippoja (eukalyptus) kuumaan veteen itselleni. Raskaana hunajaa ja vaan jotain teetä.
3-vuotiaalle flunssaiselle esikoiselle olen laittanut pieneen kuppiin hieman hunaja ja on saanut imeskellä sitä teelusikalla. Tässä on ollut parempi semmoinen paksumpi kuin juokseva hunaja.
 
Me on käytetty apteekin hunajaa koska lapsi allerginen niin pelätty että normi hunaja allergisoi. Apteekin hunajakin kokeiltiin lääkärissä ensimmäisen kerran antaessa että sopi. Olisiko joku mielikki hunaja ollut nimeltään.
Jos ei allergioita niin oisin kokeillut terveenä normi hunajan mutta pelattiin varman päälle meidän lapsen kanssa 🫣😅😇
 
Hunaja omasta mielestä paras yskään.
Ihan normaali toimii, vaikka parasta oli joku vuosi sitten myydyt pakastekuivatut(?) hunaja pastillit, joita ei harmillisesti enää taideta myydä missään.
 
Kuuma vesi sitten tuhoaa hunajasta niitä hyviä aineita, joten lusikalla suoraan suuhun niin toimii paremmin.
 
Takaisin
Top