Huippuideoita vauvakutsuille?

Chimichanga

Näppärä viestien naputtelija
Huhtikuiset 2022
Tässä vielä 3kk aikaa ennenkö järjestän edes vauvakutsuja mutta mitäs muutakaan nyt suunnittelisi :p kun aikaa on!

Netistä tuli vastaan ne tutut leikit, jotka ei muhun iske..:smiley-angry026 lähinnä ahdistaa jos pitää alkaa väkisin leikittää.. tai itse päätähtenä tekemään jotain tyhmiä juttuja vaippojen tai vauvanruokien kaa..

Jos ootte pitäneet vauvakutsuja, ootte olleet vieraina tai suunnittelee, niin onko jotain huippuvinkkejä ohjelmanumeroksi? Tai muuten vaan hyviä ideoita mistä kaikki on tykänny yms. tai on teidän lemppareita. Varmasti hyvä tarjoilu on kaiken A ja O ja hengailu. Ohjelma tuo kuitenkin vähän sisältöä juhliin.

Jossain oli ohjelmana valkoisten potkupukujen koristelua tai vastaavasti puupalikoiden koristelua. Eli jokainen sai antaa samalla vauvalle luovan lahjan. Ehkä jotenkin sovellettuna tää vois olla toimiva? Vaikka valkoisiin harsoihin kirjoitellaan viestejä vauvalle. Jos tekstit nyt pysyy niissä jotenkin. Enpä tiedä jaksaako kukaan kauheasti lähtee näkee vaivaa.

Sit jos jotain hemmottelujuttuja niin varmaan kasa jäätelöitä joita maisteltaisiin :joyful:

Ideoita ?:anyone
 
Minulle ei järjestetty, eli en tiedä mistä olisin tykännyt. Itse olen järjestänyt yhdet, mutta niitä suunniteltaessa kaikki omat ideani torpattiin ja ne typerät arvailut ja masunmittaukset haluttiin toteuttaa.
 
Toi valkoisten potkupukujen tai muiden vauvanvaatteiden koristelu kuulostaa aika kivalta. Askartelu- ja kangaskaupoista saa ihan hyvät perusvälineet kohtuu hintaan, ja monet tussitkin on sellasia että pysyy kohtuullisesti kovemmassakin käytössä. Jos mulle tullaan järjestämään vauvakutsut niin tää tulee olemaan ohjelmassa. Kiitos paljon ideasta!
 
Valkoisten vauvanvaatteiden tai vaikka harsojen koristelu kuulostaa kivalta. :) Uskoisin että kangastussit pysyy hyvin kankaassa kuin kankaassa. Olen ollut yksillä vauvakutsuilla. Siellä arvuuttelut kirjattiin muistikirjaan, minkä vanhemmat sai sitten muistoksi. Perinteisten kokoarvausten lisäksi saatiin arvata/ehdottaa nimiä, mikä oli mielestäni kiva. Kirjoitettiin sinne myös vinkkejä tuleville vanhemmille. :) Ohjelmassa oli myös tietovisa, jossa oli vauva-aiheisia kysymyksiä. Pitäisin sitä ainakin viihdyttävämpänä kuin pilttimaistiaisia.
 
Tässäkin varmaa vaikuttaa se, järjestääkö itse itselleen vai kaverit o_O

Me järjestettiin yhdelle kaverille showerit, jossa jokainen piirsi tekstiilitussilla kuvan valkoiseen bodyyn. Eihän niistä mitää kauniita tullut todellakaan :grin:grin en tiiä, käyttikö niitä koskaan vai jäikö kaapin perälle. Eli tän perusteella, en tekis jos äiti on tarkka lapsensa ulkonäöstä ja vaatteista.

Yhen kaverin juhlissa pelattiin "raskaustwisteriä", eli ei-raskaana olevat tunki paidan sisää tyynyjä ja anto tasotusta raskaana olevalle:hilarious: se oli varsin hauskaa

Ja ihania oli ne kortit joita tehtiin :Heartpink jokainen kaveri toi oman lapsuuskuvansa ja se liimattiin korttiin. Sit juhlakalu sai arvailla kuka on kukin. Ja korttiin kirjoitettiin ylös arvaukset tulevan lapsen pituudesta ja painosta. Kivoja muistoja
 
Tuo koristelukin on vähän niin ja näin, riippuu henkilöstä. En itse ainakaan haluaisi käyttää vauvallani mitään oletettavasti ei-niin-hienoja itse koristeltuja vaatteita tai harsoja. Olisi siis aika turhaa haaskuuta.

Mieluummin vaikka pyytää jokaista ottamaan mukaan pari kuvaa äidistä/isästä kavereineen, jos löytyy ja sitten tehdään yhdessä joku pieni kirja, johon voi kirjoittaa esim. miten on tavannut äidin/isän, mitä ajattelee heistä ja heidän tulevasta vauvastaan (olettaen, ettei kukaan halua kirjoittaa mitään pahaa :grin). Musta tällainen olisi kiva muisto sekä itselle että joskus myöhemmin ehkä myös tulevalle lapsellekin. Samaan voisi laittaa jokaisen veikkaukset syntymäpäivästä, sukupuolesta (jos ei tiedossa), nimestä...

Raskaus- ja vauva-aiheinen tietovisa on myös tosi jees. Parhaalle tietysti jokin palkinto!
 
Toi valkoisten potkupukujen tai muiden vauvanvaatteiden koristelu kuulostaa aika kivalta. Askartelu- ja kangaskaupoista saa ihan hyvät perusvälineet kohtuu hintaan, ja monet tussitkin on sellasia että pysyy kohtuullisesti kovemmassakin käytössä. Jos mulle tullaan järjestämään vauvakutsut niin tää tulee olemaan ohjelmassa. Kiitos paljon ideasta!

Jes! Kutsu taitelijaystäväsi niin saat laadukkaita :wink
 
Joo täytyy ostaa niitä bodeja ja pyytää et kaverit koristelee esim sydämellä tai jotenkin yksinkertaisesti. Tai kirjoittaa jotain! Itse en voi sietää niitä vauvan vaatteita missä lukee äidin kulta tai daddy's boy tms. Jotain luovempia siis. T. Vaativa äiti
 
Pitäiskö laittaa vieraat runoilemaan vauvalle ja sitten voidaan koota niistä unilaulu tai vastaava. En tiedä mitä tuutulauluja sitten laulaisin vauvalle..
:headphone:
Tuu tuu tupakkirulla, joka ilta kun lamppu samuuu...on niin katseita että täytyy keksiä jotain muuta :hungover:
 
Takaisin
Top