Huijarisynnytys

Kyllähän sektiossa ihan yhtälailla synnyttää kuin alatiesynnytyksessä. Synnytys voi monelle olla traumaattinen kokemus, jos kaikki ei mene niin kuin on ajatellut. Niin on aika julmaa arvostella, että toinen ei olisi muka oikeasti synnyttänyt, jos on sektiolla saanut lapsen.
 
Mulla on kans alla kaks huijarisynnytystä. Ensimmäinen oli hätäsektio joten jos siinä olisi "oikealla" tavalla alettu kokeilemaan niin ei varmaan oltais kumpikaan täällä enää.
Mikäli tämän pääsen synnyttämään niin sekin on sitten sektio, näin mulle sanottiin jo kun olin kuopuksesta sairaallassa.
 
Toisen sektion jälkeen ei ole enää mahdollista edes alatiesynnytykseen liian suurien riskien vuoksi
 
Mulla esikoinen syntyi sektiolla ja pakko myöntää että en koe synnyttäneeni. No, silti haluaisin tämän toisenkin ulos sektiolla.
 
mulla on yks huijarisynnytys :tears:
Molemmissa synnytyksissä on puolensa. sektiossa pidempi paranemisaika, kun taas alatiesynnytyksestä toipuu nopeammin. Itse vaikka molemmat alatie synnytykset on menny ihan ketuilleen, niin silti ennemmin synnytän ehdottomasti alateitse, vaikka mulle sektio oli kaiken kaikkiaan fyysisesti helpompi, siinä vain jäi alkuun tunne puoli erilaiseksi. :sad-face: Voi toki johtua siitäkin että sain kaksoset ja he joutuivat samantien keskoskaappeihin, en niitä ehtinyt kun nopeasti näkemään..
 
Takaisin
Top