huhuu??

SannaHoo

Jostain jotain jo tietävä
Taitaa olla melko hiljaista täälä nykyään? :o Eksyin piiiiiitkästä aikaa sivuille selailemaan ja huomasin että porukka on tainnut siirtyä facen puolelle..Vissiin salainen ryhmä kun en löytänyt :(

Alkaa pikkuhiljaa tuntumaan melko yksinäiseltä tämä mammana oleminen kun muutettiin uudelle paikkakunnalle kk ennen prinsessan syntymää enkä ole vielä kartuttanut uutta ystävä piiriä..

Kertoisko joku miten facen ryhmään pääsee mukaan? Olisi kiva höpötellä muiden mammojen kanssa :)

 
Moi!!
Juu, olemme Facessa ja se on salainen ryhmä...lokamammat 2010.

Ota yhteyttä facen kautta esim Sari Vaari tai Paula Rasimus nimisiin henkilöihin, niin he pystyvät lisäämään sinut ryhmään.

Emme ole ottaneet enää uusia, mutta koska olet vanha, niin sinut voitaisiin lisätä =)

Tervetuloa

=) anne nieminen / annnie74
 
Onko muita uudelleen raskaana? Minä olen mukana nyt 2013 tammikuisten ryhmässä. Hyvää kesää 2012 kaikille (jos joku täällä sattuu piipahtamaan vielä parin vuoden tauon jälkeen).
 
Heip! Minä oon nyt tuolla helmikuisis 2014.

Vanhat tunnarit ovat vuosien saatossa unohtuneet ja loin uudet.

Olin vanhalta nim. Merkiltä Jihuu.

Etsiskelin netistä vauvojen häätöyrityksiä ja löysin meidän vanhan syyskuun keskustelupalstan! Vähä aikaa tuijotin sivua epäuskoisena, kun näyttöön lävähti vanhoja kirjoituksiani. Sit tajusin et nejän ON mun ja muitten ryhmäläisten vanhoja kirjoituksia.

Päivämäärä oli 22.9.2010
Ihan uskomatonta et ne on edelleen täällä!!!!

Siitä on jo niiiiin pitkä aika! Terkkuja ihmisille :Heartred
Meillä oli ihan kamalan mukava ryhmä. :)

Rupesin marraskuussa kirjoittelee tuonne helmikuisiin jameit on vain joku 3-4 tyyppiä jotka ovat aktiivisia :sad001 eli aika kuollutta.
Laitan nyt ihan varuix mun sähköpostin, jos joku sattuu kaipailemaan holomin@live.fi

Hyvää UUTTA VUOTTA 2014!!!
T. Jihuu
 
Takaisin
Top