Huhtikuun hulinat!

Hyvä, että tuo salainen tuli puheeksi, näyttäis omat kriteerit juurikin täyttyvän :) Mielelläni tulen sinne vähän rennommin jakamaan ja keskustelemaan!

Hei sattuisko joku tietämään sellasen kirjan, missä raskausaikaa käydään humoristisesti läpi vauvan näkökulmasta? Sain sellasen joskus 15 vuotta sitten esikoista odottaessani, mut oon lainaillut sen johonkin... En muista edes kirjoittajaa tai kirjan nimeä. Kirja alkaa sillä, kun "vuokrattavissa on yksiö omalla sisään- ja uloskäynnillä"... Siihen on myös jatko-osa.

8ecc7d0388b7eee566613291c9e0d6a9

Tätäkö tarkoitat? :) sain tämän lainaan, hauska kirja :D

Hei minnicrue1984 just toi! Nyt on helpompi sitä metsästää, kun on kirjottajan ja kirjan nimi :) Niin eikö vaan ookin hauskasta näkökulmasta kirjoitettu?

Napakoruista kun oli puhetta, tuli mieleen onko muilla "pullahtanut" napa ulospäin? Mulla on jo valmiiksi varsin pinnalla napa, ei ollenkaan kuopalla, mutta silti tuntuu pullahtaneen pikkasen entistä ulommas, vaikkei mahaa vielä juuri ole.

En edes tajunnut seurata asiaa ennenku kuulin toisella odottajalla pullahtaneen :D

Kuopassa vielä :) mutta sen kuopan pohja on tasainen eikä enää rypyillä niinku ennen

Mulla on jo ollut usemman viikon jonkin verran pullahtanut napa. Sinänsä jännää, kun ei nuo pikkuiset vielä niin isoja ole, että tarvitsevat kaiken mahdollisen tilan :)

Mies sanoi että mun napa on kadonnut, se on siis vielä kuopassaan mutta sellainen littana :D

Napa on viel omalla paikallaan. Mut tuntuu et vatsa ois kääntynyt oikeelle päin, eli se napareikä ois hieman vinossa just oikeelle :D Tiedä häntä, mies huomasi asian ja nyt oon alkanu itekin kyttäämään että niin se taitaa olla..

Norminapa. Se lerpahti jotenkin ihan alussa mutta on nyt taas sama kolo kuin ennenkin. Varmaan turvotus poistui.

Mulla on muutenki tosi syvä napa, niin ei niin herkästi pullahda. Esikoista kun odotin, niin ei pullahtanut olleskaan.

Mullakin syvä, kurttunen napa :D On se jo muutama viikko sitte vähän silottunut mut ei merkkiäkään pullahtamisesta.

Hassua. Mullakin oli tosi syvä napa, mutta jo useampi viikko sitten se nousi esiin. Se oli kivuliasta aikaa muutenkin. Jotenkin vatsa muuttui hirmu vauhdilla. Nyt on ollut kivutonta, vaikka vatsa joka viikko vähän kasvaakin.

Takaisin