Huhtikuun hulinat!

Mielipidekysymys

Myyttinen hahmo
Syyskuunmammat 2015
Helmimammat 2018
Näin se kuukausi taas vaihtu! Tässä kuussa alkaakin sitten rakenneultrat pyörimään. On se aika ehkä sitten kuitenkin mennyt nopsaan!

Monilla tuntuis olevan nyt energiaakin paremmin kuin alkukuukausina, että hulinat käyntiin nyt vaan, niin kauan kun maha ei oo ihan mahottomasti tiellä! ;)

Hulinat käyntiin eilen - pystyi pitkästä aikaa lähes pariin kuukauteen käymään kuntosalilla. :cool05

Oikeestaan joo, nyt se taitaa olla minullakin kaikkein energisin vaihde päällä :D Mieskin mainitsi etten ole huonolla tuulella nyt ollut hetkeen.. :D hyvä juttu siis!

Uskomatonta, että on jo huhtikuu. Ja pakko todeta, että huhtikuun ensimmäisen päivän sain nautiskella lähes kivuttomana. Tänään oli paluu karuun todellisuuteen, mutta edes yksi päivä!

Ihana huhtikuu ja kevätaurinko! :) näin se vaan etenee tämä odotus! Ja vatsa kasvaa ja raskaus tulee vielä todellisemmaksi <3

Hyvää huhtikuuta tännekkin puolelle:) Tulkaahan naiset tuonne salaiselle puolelle höpöttelemään, jahka teillä kriteerit täyttyy. Sielä on niin kova höpinätahti, ettei taho ennättää tänne toiselle puolelle lueskelemaan ollenkaan kuulumisia.

Pitää olla kuukausi ollut käyttäjä ja mikähän se viesti määrä oli.. 30 viestiä kirjoitettuna?

Jep, näin juur. Kuukausi käyttäjänä, 30 viestiä syyskuisissa ja nimimerkki tuolla listassa. Ohjeet löytyy kyl tosta yhdestä keskustelusta

Täällä ei ole vielä hulinointi alkanut, edelleen väsyttää iltaisin aika aikaisin. Ihan pahimmasta on jo taidettu päästä kuitenkin, joten toivottavasti viikot ja kevätvalo tuo pirteyttä! :)

Ootellaan että se kuukausi täyttyy.. :smug:

Tänään on vähän erilainen päivä, aika jaksamaton. Yöunia tuli vedeltyä 9h, mutta silti.. ystävää piti nähdä mutta taitaa lähteä viestiä sinnepäin että mites jos pyhien jälkeen :) Ja huomenna pitäis jaksaa 9 tuntia töissä, uhh.

Onko kenelläkään teistä napakorua? Itse tässä mietin, otanko kokonaan pois vai kokeilenko raskausaikaan sopivaa korua. :confused:

Haaa! Viimein mullaki tuo 30 viestiä täynnä, nyt vaan sitte pitäs tajuta miten saa laitettua viestiä ylläpidolle...:wacky:

Ja sitte vähän tsempata aktiivisuudessa, meni kuitenki tämä kolme kuukautta saada tuo 30 viestiä täyteen. :grin

Mäkin yritän kerryttää viestimäärää, yleensä en kauheesti minnekään kirjoittele kun en halua turhia viestejä kirjoittaa ja mielummin luen muiden kirjoituksia, mutta kiinnostaa hirveesti päästä sinne salaisiin. Enkä täällä julkisella puolella halua ihan kaikista asioista puhua jos joku tuttu tai puolituttu sattuisi tunnistamaan kun ei vielä tässä vaiheessa aivan kaikkien oo pakko tietää meidän raskaudesta... :)

Mulla napakoru ja otin sen jo suosiolla pois. Mulle ei o niin väliä vaikka en enää sitä raskauden jälkee takas laittais. Neukkukin sano et kannattaa ottaa sit pois ku maha alkaa kunnol kasvaa.

Terkkuja Tallinnasta! :)
Tulkaa vaan tuonne salaiselle puolelle heti kun pääsette :) siinä oli viä semmonen ehto et pitää kirjottaa väh. 10 viestiä kuukaudessa siellä puolella tai sit joutuu poistetuksi sieltä :)

Mä haen heti salaisten puolelle kun vaan täyttyy ehdot. Täällä saa kyllä mahtavasti vertaistukea ja jos siellä vielä vilkkaampaakin keskustelu :)

Siellä on tosi vilkasta keskustelua sinne vaan:-) mulla oli kanssa napa koru kun ensimmäistä odotin. Otin pois jossain vaiheessa raskautta, mulla ei mennyt umpeen ja laitoin takaisin synnytyksen jälkeen. Nyt ei enää ole ollenkaan.

Takaisin