Huhtikuun hulinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sandy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Sandy

Kommentoinnin ninja
Syysmammat 2016
Syysmammat 2018
Ja jälleen uusi kuukausi meidän vauvojen kalenterissa! Vuosi sitten monella taisi lähestyä ensimmäinen virallinen ultra :)

Ja hyi, aprillipäivä :grin Mitään ei voi taas uskoa!! Kuten toi etusivun "synnytys maksaa juttu"....

Mulla on nykyisin vaan auki tää syyskuu13 auki, niin en käy etusivulla. Ei siis huijaa mua! :grin

Ihana auringonpaiste ainakin täällä meillä! Tosin, nyt näkee miltä ikkunat näyttää kun ei niitä ole reilu vuoteen pesty - KAMALAA!!! Mutta ei se mitään, se on korjattavissa!

Kivaa huhtikuun alkua kaikille!

Mä sanoin miehelle että olis sen vuoro pestä ikkunat, kun minä oon sen yleensä hoitanu ja viime vuonna mun äiti kävi peseen ku pelkäs että tipahdan jakkaralta ja eikai sitä vissiin saanu kurkotellakkaan :) kyllä tää kevätaurinko tuo esiin kaiken pölyn! ja vaikka pari päivää sitten on pölyt pyyhkiny niin taas näkyy mustissa kalusteissa pöly... huoh,missä välissä sitä muka siivois......

Mä lyön vetoa ettei kellään oo niin likaisia ikkunoita kun meidän uudessa kodissa! Veikkaan ettei niitä oo pesty n. 5 vuoteen. Onneksi remontin ja muuton yhteydessä pestään koko talo lattiasta kattoon niin menee ne ikkunan siinä samalla :)

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app

Joo.. :D Me asutaan kahden vilkkaan tien välissä ja pestyt lasit näyttää viikon jälkeen siltä niinku niitä ei olis koskaan pesty.. :D

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Mua ei likaset ikkunat kauheesti haittaa. Saatan pestäkin ne vain joka toinen vuosi :D

Mutta mua haittaa se että multa lähtee tukka päästä!! Oikeesti, taitaa olla enää puolet, tästä muutenkin harvasta tukasta jäljellä.... :( onkohan imetyksellä tähän vaikutusta.... Ja kasvaakohan mulle koskaan tukka takasin :( Oon oikeesti melkosesti "kaljuuntunut", ei ole liioittelua tämä :(

Sandy, vissiinki liittyy juuri imetykseen tai hormoneihin yleensäkin.
Mulla ei noiden puolesta hiukset lähde, mutta jestas kun sylissä ollessaan tuo poika repii niitä. Aina pienessä nyrkissä komea tollo hiuksia :D

Ikkunoista, meilläki ulkopuolelta aikamoisessa kunnossa, mutta sisäpuolikaan ei kovin puhdas ole, kun kissalla semmonen näppärä tyyli juoda kipastaan vettä, että kastaa tassunsa kippaan ja nuolee tassun. Sitten se kikkailee ikkunaan kattelemaan lintuja, ja ku linnut lentää likelle, niin tämä märällä tassulla raapii ikkunaa.. Ja tietty ikkunoissa komeilee myös kissan märät nenän jäljet.

Meillä on ikkunat sisäpuolelta täynnä pikku-ihmisen kädenjälkiä... Katellaan paljon ulos ikkunasta vissiin. Peileissä on sama homma, hassu juttu :-)

Voi kauhistus... Mä just tajusin että mun vanhemman koiran kuonon tuntokarvat on yhtä lukuunottamatta muuttuneet valkeiksi!! Tamista tulee siis vanha =( On se tietty jo 10-vuotias mutta mun ikinuori kakkakepponen, se todella vanhentuu....

Sandy täällä kohtalotoveri! Tukka tippuu eikä vissii mitään voi! Puolet on ottanu hatkat :( toivottavasti ny vähä jäis...

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app

Tänään aloitettiin tekemään seinämaalausta pojan huoneseen. Oon niin innoissani! :D Sitte vois kokeilla siirtää pojun omaan huoneeseen. On siis vielä nukkunu samassa huoneessa kun me. Nyt ei oo enää yösyöttöjäkään, joten aika alkaa kohta olemaan kypsä.

Ja ikkunan pesusta. Sain kerran tutulta lainaksi sellasen Kärcher ikkunapesurin. Nyt on kyllä pakko saada sellanen oma. Oli meinaa niin kätevä laite!!!!

Mullakin on lähteny puolet tukasta, siksi päätin repästä ja leikkautin lyhyen tukan. Tuli kiva. En olis uskonu. Mutta ei ollu paljon menetettävää kun tukka näytti ennen leikkausta niin kamalalta.

Multa tippui tukkaa kanssa, jonkun 4-5kuukautta synnytyksen jälkeen, mutta nyt ollaan hiusten lähdön suhteen normaalitilassa. Eikä mulla kyllä ohentunut tukka, vaikka sitä paljon irtosikin, kampaajakin totesi että on tätä vielä ihan reilusti!

Täällä on varattu kampaajalle aika että lyhyemmäks tukka jos se vähä paremmalle näyttäis sitte :) en tiedä onko jossain keskustelus puhuttu hampaista? Mutta kysympä tässä että onko jo kaikilla tullu hampaita? Kuinka lapsi reagoinu ja millä helpottanu jos on ollut kiukkuinen?

Meillä puhjennut nyt eka hammas alas ja niiiin vihaanen vauva on :/ öisin jatkuvasti heräillyt ja päivät kiukuttelee :/ nyt ajattelin laittaa supon yöksi jos vähän helpottais oloa :) ja pitääkö muuten paikkaansa että hampaat puhkeaa pareittain?

Täällä ei hampaista tietoakaan ja poika on 6,5 kk...
Esikoisella puhkesi ainakin pareittain ensin kaksi alas ja sitten kaksi ylös. Poskihampaat tuli vaivihkaa ja hitaasti kauheiden kipujen kanssa :(

Nuo poskihampaat pelottaa jos tulee kauheat kivut niistä.. nyt kun tämä etuhammas jo valvottaa :( ina tosiaan 6,5kk nyt :)

Ellillä on alhaalla ne kaksi hammasta, ja varmaan nyt yläetuhampaat tulossa kun hankaa ientä ihan kaikellä ja kaikenaikaa. Kysyin hammashoitolassakin asiasta, että voiko jo nyt muka olla tulollaan, niin kuulema voi ja toisaalta saattavat siinä ikenen alla pitkäänkin kutitella.

Täälläkin ne kaks alahammasta esillä ja toivon hartaasti, ettei hetkeen tulis enempää. Kyl meinaa poika huusi todella monena yönä ennenku ne puhkes, etten heti haluu palata siihen rumbaan. Päivisin poika ei kiukunnu yhtään mut yöllä oli ääntä senkin edestä.

Meillä tili kaksi alahammasta kohta 2 kk sitten ja sitä edelsi yöhulinointi. Nyt yöt taas repaleisia, veikkaan ylähampaiden syyksi.

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin