Joo, mietin samaa etta pitaisko aloittaa uusi toukokuun lista. Vahan on hiljaista taalla, mutta muut varmaan lukee naita viesteja (hei teille!) ;-)
Piippa, sulla taitaa olla l.a. aika lahella omaani? Mun la. on 5.10, 18+5 vko mennaan nyt ja rakenneultra jo ensi viikolla! Jippii. Viimeksi neuvolassa pyysin etta kuuntelisi doplerilla sydanaania ja aanitin ne puhelimeen. Sielta ne heti loytyi ja dunk dunk vauhdilla jyksytti.
Ja noista potkuista, mullakin on toistaiseki kuplimaisia tunteita, mutta valilla nyytti saa aikaiseksi jonkun "suoran" raajoillaan. Viela en tunne kadella ulkopuolelta mitaan, mutta kylla sekin aika varmaan tulee :-)
Oon paljon miettynyt etta lapsen teko on niin ihmeellinen biologinen tapahtuma ettei meinaa mitenkaan tajuta prosessia. Etta tuolla sisallani joku kasvaa. Kun kerron miehelleni etta pikkunyytti siella potkii, se uteliaana kyseli etta tuntuuko oudolta kun sisalla on toinen elava olenta. Pisti miettiin oikein kunnolla ja paatin etten ajattele asiaa silta kannalta.. Parempi vaan ajatella etta "pikkunyytti siella potkii" ja silla siisti. Hih.
Tietaako joku jo vauvansa sukupuolen ja haluaako tietaa? Itse en halua tietaa, saa tulla yllatyksena. Kivempi nain yrittaa arvuutella (poika toistaiseksi) ja sit nahda lopputulos!